המלצות השבוע: המסיבות הטובות של הסופ"ש (19.3)

הלייבל הברלינאי, הזמרת מהאייטיז, האווירה השחורה והדיימון אלברן האחד והיחיד יהפכו את הסופ"ש שלכם למסיבתי בהרבה

בן קלוק. צילום: יח"צ
בן קלוק. צילום: יח"צ

חמישי

Ostgut Ton
החיבור בין הבלוק למועדון הברגהיין האגדי שבברלין הוא אחד משיתופי הפעולה המשמחים ביותר שזכתה להם העיר. זה שנים שהבלוק מתפקד כשלוחה לעת מצוא של בירת הטכנו הגרמנית, וכל ביקור של כוכב ברגהייני מתקבלת בברכה בתחנה המרכזית של התחנה המרכזית. השבוע נזכה למנה הגונה של ברגהייניזם: ארבעה מחברי הלייבל של המועדון, Ostgut Ton, יבואו לתקלוט חגיגי. בן קלוק, קובוסיל, ניק הופפנר ומרגרט דייגאס ידאגו לפסקול, המיטב של תל אביב כבר יטפלו באווירה.
הבלוק, 23:30, 60־100 ש"ח

סנדרה
סביר להניח שרובכם לא תזכרו מי זו אותה סנדרה מסתורית ללא שם משפחה, אבל ברגע שתשמעו את הלהיטים I'll Never Be) Maria Magdalena) ו־In The Heat Of The Night זה יקפוץ לכם לראש מייד – אה, זו זמרת האייטיז הנשכחת סנדרה! נו, זו שאולי אתם זוכרים חצי להיט שלה מ־VH1. אז היא מגיעה להופעה מלאה, עד כמה שהופעת טראש של זמרת אייטיז יכולה להיות מלאה בשילוב עם מסיבת אייטיז הגונה שתחזיר אתכם לעשור שבו קרה הכל ואף אחד לא רוצה לזכור.
דופלקס (הש"ך 12), 22:00, 175 ש"ח

Ghetto Fab
גם כשהמאבק בשכר הדירה ויוקר המחיה בשיאו, אנחנו עדיין לא נחשבים עניים. בכל זאת נדמה שיש לנו איזו קנאה סמויה באזורים העניים ביותר – הגטו. אמנם בארץ ההקשר המיידי של המילה הזאת הוא טראומטי, אבל ברגע שחושבים על גטאות ארצות הברית או בג'מייקה – הקסם מתחיל להירקם. תחת מקפץ, באסים מרטיטים והרוח השחורה מרחפת מעל אומרים רק דבר אחד – כיף נטול כסף. מסיבת הגטו פאב עומדת להיות פאבילס. תקלוטים של כהןביטס, ווידו, סאבו, מַאד אַפֶּל ואו.ג'י כוש ידאגו לתת לכם את הטיול לגטו מינוס הסיכונים.
פסאז', 23:30, 30־40 ש"ח

Damon-Fest
מגע הזהב של דיימון אלברן כבר נודע בכל העולם. הסיבה לכך היא שהוא כמעט לא מצליח להישאר במקום אחד. מאז להקתו המקורית בלייר, הרים והוביל אלברן את "דה גוד, דה בד אנד דה קווין", הגורילז, פרויקטים שונים עם מוזיקאים אפריקאים וכמובן את אלבום הסולו המהולל שלו מהשנה שעברה. הרפרטואר המכובד הזה ימלא את חלל האוזןבר במסיבת הבימאות' החודשית ויאפשר לכולנו לצעוק "דיימון, תעשה לנו ילד!". אבל בבריטית, כן?
אוזןבר, 23:30, 35־45 ש"ח