המלצות השבוע: המסיבות הטובות של הסופ"ש (2.4)

גרמני, בריטי וספרדי בבלוק, ליין Hello! בדלי, לבון וינסנט בברקפסט ומסיבה באוויר הפתוח עם עמלק יסדרו לכם סופ"ש חגיגי במיוחד.

לבון וינסנט. צילום: יח"צ
לבון וינסנט. צילום: יח"צ

חמישי

David August
אם יש משהו שבבלוק יודעים לעשות, זה ללכת בגדול. יותר רחבות, יותר מופעים, יותר אווירה מסיבתית משהנפש מסוגלת לספוג. השבוע הם הולכים על יותר יותר. בתפריט שלושה אורחים בינלאומיים, שני מופעי לייב ושבעה תקליטנים מקומיים, כי מגיע לכם יותר. הגרמני המבטיח דיוויד אוגוסט, החוליגן הבריטי Perc והספרדי הכפול Psyk הם רק קצה הקרחון.
בלוק, 23:30, 50־90 ש"ח

Hello!
אנחנו מתים על זה שמסיבות מטיילות. הרי בסופו של דבר, ליין זה בסך הכל קבוצת אנשים קבועה, סגנון מוזיקלי מובהק ושם. בזכות הניידות הזו, אנחנו מקבלים השבוע ביקור מליין ה־Hello! הצרפתי והרזידנט שלו פפרפוט, שיגיע להראות לדלי איך הצרפתים אוהבים את ההאוס שלהם. כן, אנחנו יודעים שיש ז'אנר שנקרא האוס צרפתי, אבל זה לא אומר שזה הדבר היחיד שהם אוהבים. זה קצת גזעני. רגע, האם הצרפתים הם גזע?
דלי, 21:30

שבת

Levon Vincent
לבון וינסנט אוהב לעשות דברים בדרך שלו. נגיד, לשחרר אלבום מסתורי ב־500 עותקים בלבד, בכל אחד מהם איור שונה, ואז ברגע שכולם נמכרים לזרוק אותו מיד לאינטרנט. כדי שיהיה לך את הכוח לעשות דבר שכזה, שיזכה את רוב הדי.ג'ייז בצעקות מבעלי הלייבל, צריך לפתוח לייבל משלך. ואכן כך עשה לבון, כשפתח את הלייבל נובל (לבון, נובל. הבנתם?) שבו הוא מגשים את חלומות הסאונד הפרועים ביותר שלו, שכוללים לרוב מיקס בין האוס לטכנו. עכשיו הוא מגיע לארץ להראות איך עושים את הדברים בדרכו.
ברקפסט, 22:00

Amalek Open Air
הדרך הטובה ביותר להוריד את הכבדות של מאכלי החג היא לרקוד אותה החוצה, ורצוי כמה שיותר מהר. מכיוון שברור לנו שבחצות ליל הסדר אתם תהיו כבר אחרי שמונה כוסות יין, כי כתל אביבים אתם שותים עבור שניים, ועשר דקות אחר כך במצב של תרדמת קשה, המסיבה הקרובה ביותר היא חגיגות העמלק באוויר הפתוח – מסיבת צהריים ללא גג אבל עם תקלוטים של נמרוד אזולאי, ג'זאר קרו, נרקיס טפלר ואנה האלטה.
סלמה 29, 15:00, 20־40 ש"ח