המלצות השבוע: המסיבות הטובות של הסופ"ש (22.10)

לילה מטשטש בבלוק, רד אקסס במסיבת ג'אם חי בפסאז', תאמר נאפר, הראפר הפלסטיני יגיע לאנה לולו ומסיבת 20 שנה לקול הקמפוס בדופלקס

21 באוקטובר 2015

חמישי

dOP

הבלוק (סלמה 157, התחנה המרכזית החדשה), 23:30, 60־120 ש"ח

מעט אחרי שתיפתח התערוכה של קבוצת Ash בחלל המועדון ייפתחו שערי הבלוק גם לבלייני העיר שמחפשים לראות מטושטש בעיניים, ולא רק יצירות אמנות. בתוך המבוך של הבלוק יחכו להם שלישיית הדי.ג'ייז dOP שנודעים במופע החי והפרוע שלהם, כולל סינטיסייזרים מופרעים וסליז מופרע לא פחות. חוץ מהם תמצאו את Leon האיטלקי, DJ Bone מדיטרויט והרבה תמונות מטושטשות, לפחות בעיניכם.

 

[tmwdfpad]Red Axes Live Jam

פסאז' (אלנבי 94), 22:00

המסיבות החינמיות של הפסאז' צוברות תאוצה ואלכוהול ומביאות למעמקי אלנבי את כוכבי העמדה הישראלים רד אקסס במסיבת ג'אם חי שתכלול גיבוי מצד Abrão, יובב ארזי ועוד מגוון חברים שמבינים את הקטע. ומה הקטע? ובכן – הקטע הוא פשוט לשחרר את ערב חמישי לחופשי ולראות לאן הוא יגיע. מי כבר מתכנן דברים לאחרי חצות? בואו לשחרר.

שישי

Resistance Friday

אנה לולו (הפנינים 2), 21:00, 10־20 ש"ח

בזמן שבו חצי מדינת ישראל מתפתחת כמו פוקימון נורא לצורת הצל, היתר חייבים להישאר מאוזנים. אי אפשר לתת לאדמה לפעור תהום ביננו, וההתחלה היא בתרבות – הבסיס לכל חברה מתפקדת, או במקרה שלנו – כמעט מפקדת. תאמר נאפר, הראפר הפלסטיני הראשון והמוביל בעולם, יגיע לאנה לולו כדי לנגן את המוזיקה שגידלה אותו – היפ הופ מחאתי, פופ ערבי או סתם סלין דיון. לא יודעים, אולי הוא אוהב סלין דיון. למה שהוא לא יאהב סלין דיון? מה אתם, גזענים?

 

20 שנים לקול הקמפוס

הדופלקס (הש"ך 10), 22:00, 50 ש"ח

אמת, הקול של הקמפוס כבר לא בשיאו, אבל עם מורשת בת 20 וכמה מהדי.ג'ייז הטובים בארץ בתור אקסים מיתולוגיים, הם עדיין יודעים להרים מסיבה. תקלוטים מפה עד הודעה חדשה מידי ארז טודרס, מארקי Fאנקי, יוסי חלילי, עידן K, רדיוטריפ, ספי ציזלינג ועוד רבים וטובים. זה נחמד לשמוע אותם על הרחבה, ולא רק דרך הרדיו. טוב, על מי אנחנו עובדים? לא קולטים את התחנה הזו בשום רדיו. נסו באתר.