המלצות השבוע: המסיבות הטובות של הסופ"ש (26.3)

קצת רוק, קורטוב טכנו, קמצוץ מדונה ועוד טיפה דיסקו יהפכו את הסופ"ש לחגיגי במיוחד

טל ארגמן וצח זמרוני. צילום: לואיז גרין
טל ארגמן וצח זמרוני. צילום: לואיז גרין

חמישי

רוק בא דופלקס
נדמה שעם הגל האלקטרוני שעובר על עולם המסיבות התל אביבי קצת הזנחנו את המלך המקורי של חיי הלילה. עוד לפני שקיפצתם עם ההיפ הופ או התעופפתם עם הטכנו – זעמתם לצלילי הגיטרה המנסרת, שכידוע אוהבת לבצע את כל עבודות המלאכה שלה בשעות הלילה. אז בדופלקס שמעו את זעקתם של הנשמות האבודות של הניינטיז וארגנו מסיבת על טוהרת הרוק, כולל תקלוטים של שי דאודי וארז יעקובי שיחזיר לכל מי שהתגעגע לדיסטורשן את החיוך המריר לפנים.
הדופלקס (הש"ך 10), 22:30, 30 ש"ח

Recondite
אחד הדברים שמדהים לגלות על טכנו, ותודה לאלוהים על הבלוק שעוזר לנו, זה עד כמה הוא ז'אנר מגוון. נדמה שצליל הסאונד המכני שתרקדו לצליליו כל הלילה יהיה מושפע לעד מאופיו האישי של האדם. למרבה המזל, נדמה שיש דמויות צבעוניות מאוד ומגוונות בתחום, כמו Recondite או אסיד פאולי שיתקלטו השבוע בבלוק. האחד מופנם ומסתורי, השני הזוי ומעט מרחף. נחשו לבד איזו אווירה מיוחדת תהיה במסיבה הפעם.
בלוק, 23:30, 70־110 ש"ח

מסיבת כיתה ד': ספיישל מדונה
כבר לפני שנים רבות כבר נקבע שמדונה היא יוצרת על זמנית. זה לא מתבטא רק במוזיקה שלה או בדמות המיתולוגית שיצרה לעצמה – ראיתם אותה לאחרונה? היא תחיה לנצח! היא כבר עברה סינדי לאופריות, שינייד אוקונור, בריטני ספירס וגם תעבור את המיילי סיירוס והריהאנות של העולם. את הכוח המיתי שהוא מדונה יחגגו בליין מסיבות כיתה ד' לרגל יציאת אלבומה החדש, עם שירי מדונה מכל הזמנים, מהלהיטים הגדולים ועד אחרון השירים הנשכחים. כי יהלומים, ומסתבר גם מדונה, הם לנצח.
הבוטלג, 23:30, 50־70 ש"ח

שישי

Horse Meat Disco
קשה לדמיין את הבריטים חוגגים בדיסקוטק. באנגליה הסגנון הקליל תפס פחות. משהו בקרירות הבריטית מאפשרת להם להיות באחד משני הצדדים של המפה – או אדיקות בריט־פופ קרירה או שחרור פרוע של ה־Pאנק. אבל מתברר שיש בריטים שאוהבים לחגוג, נגיד הורס מיט דיסקו, רביעיית הדי.ג'ייז שיודעת איך להזיז כל מועדון בארץ מוצאם לצלילי הסאונד המנצנץ. בואו לראות אותם מנסים, וכנראה גם מצליחים, להזיז את הקהל הישראלי החם בהרבה.
הברקפסט, 23:00