המלצות השבוע: המסיבות הטובות של הסופ"ש (29.10)

ליל כל הקדושים יעיר את סוף השבוע בבלוק, מסיבת הקצה באוזןבר, הדור הבא של מודסלקטור מגיעים לבוטלג ואחלה חאפלה בפסאז'

28 באוקטובר 2015

חמישי

Marcel Dettmann & Eduardo de la Calle

הבלוק (סלמה 157, התחנה המרכזית החדשה), 23:30, 60־110 ש"ח

ב־31 באוקטובר אמנם לא מסומן שום חג בלוח השנה עברי, אבל התאריך הוא בהחלט סיבה למסיבה. ליל כל הקדושים – חג המתים, התחפושות והממתקים הנוצרי – יעיר את סוף השבוע הקרוב באור אפלולי ומעורר בעתה. ואין, אבל אין, מעורר בעתה יותר מהתחנה המרכזית. בואו לשמוע תקלוטים של אשף הטכנו מרסל דטמן, מלך הפסיכדליה אדוארדו דה לה קאלה וכמה שלדים. תמיד יש שלדים.

[tmwdfpad]

חמישי

KZradio PaRty No.3

אוזןבר (קינג ג'ורג' 48), 22:00, 30 ש"ח

הסיבוב השלישי של מסיבות הקצה יפגיש עם הקהל הצמא עוד כמה משדרני התחנה המבוקשים. והפעם על העמדה – רפלקטור (תומר קריב וניצן פינקו), גיאחה ולאון פלדמן. היי, פלדמן לא מקול הקמפוס בכלל? יא אללה, התאגידים האלה גונבים את כל הכוכבים. והם עוד רוצים שנאמין שכל ההכנסות הולכות לקיום התחנה. עלק, בטח הכל זה תקציב הקוק של פלדמן.

Fjaak

בוטלג (קינג ג'ורג' 48), 23:30, 50־80 ש"ח

אחרי שלמדנו על בשרנו עד כמה מסיבות של מודסלקטור יכולות להכאיב לגוף מרוב ריקוד, הגיע הזמן לנסות גם את הדור הבא, לפחות כך מודסלקטור מגדירים אותם. Fjaak נראים כאילו מישהו התיישב על המקלדת, אבל נשמעים כאילו מישהו התיישב על סאמפלר לפי הקצב וניגן סט פרוע ומדהים. עם התחת. בואו לראות בעצמכם.

שבת

Global Beats Hafla

פסאז' (אלנבי 94), 22:00

החאפלה כבר מזמן יצאה מחצרות כרם התימנים והגיע לכל מועדון שלא מכבד את עצמו יותר מדי. מי צריך חליפות וכוסות שמפניה כשיש פיג'מות עירקיות וערק. אוקיי אוקיי, זה טיפה גזעני. חאפלה זה כבר לא עניין של מוצא אלא עניין של הרמות, ויש הרבה הרמות בגלובל ביטס חאפלה. תקלוטים של אמיר פאר ובר סילברשטיין וכנראה גם ערק בכיף.