המלצות השבוע: המסיבות הטובות של הסופ"ש (4.2)

גיא גרבר יגיע לבלוק, יום הולדת 7 לנותן ברוק וספיישל דיוויד בואי בפינגווין. קבלו את המסיבות השוות של הסופ"ש

גיא גרבר. צילום: יח"צ
גיא גרבר. צילום: יח"צ
3 בפברואר 2016

חמישי

גיא גרבר ו־Jeroen Search

הבלוק (סלמה 157, התחנה המרכזית החדשה), 23:30, 70־120 ש"ח

הסופרסטאר הבינלאומי הקטן של ישראל, גיא גרבר, הוא סיפור הצלחה שעבר מתחת לרדאר של רוב הישראלים. עם המוני זרועות שנשלחו לכל פינה במוזיקה האלקטרונית, אלבום משותף עם פאף דדי ואחד הליינים המעניינים ביותר באי המסיבות איביזה, גרבר הוא שגריר של פאן טוב. איתו יגיע לבלוק המופע האנלוגי של ג'רון סרץ' שיזכיר שגם מוזיקה אלקטרונית אפשר להרכים מול עינינו ומול רגלינו המשתאות.

[tmwdfpad]

שבע שנים לנותן ברוק

דופלקס (רחוב הש"ך 10), 22:00, 20־40 ש"ח

בשנים האחרונות הרוק מאבד מהניצוץ שלו. בין האלקטרו להיפ הופ, הגיטרות נבלעו מעט ברקע. זו לא מגמה רעה בהכרח, הרי גם הרוק היה סגנון מוזיקלי שדחק החוצה סגנונות אחרים, אבל אסור לתת לכל הזוהר והעושר המוזיקלי הזה לדחוק החוצה את אחד הסגנונות המשפיעים והחשובים במוזיקה. בן רד, מנחה תוכנית הרדיו שכבר הפכה לקאלט "נותן ברוק", לא רק מאמין ברוק אלא דואג להפיץ אותו בכל במה אפשרית. אתם כבר יודעים למה אפשר לצפות במסיבת שבע השנים לתוכנית ולקהילה שגדלה סביבה – מרוק קלאסי שההורים שלכם אוהבים עד לצעירים פוחזים שרק הרימו גיטרה וכבר לא יודעים לנגן עליה. תן בראש, רד.

שישי

מסיבת כיתה ד': ספיישל דיוויד בואי

פינגווין (יהודה הלוי 43), 23:00, 40־60 ש"ח

הוא ניסה לרמוז לנו. הוא באמת ניסה. אלבום מורבידי, קליפים מלאי ארונות וגולגולות, מבט מת בעיניים. הכל היה שם. אבל אנחנו סירבנו להאמין שזה נכון. חשבנו שאיש החלל הוא בן אלמוות ושלא נועדנו לחיות אחריו. אבל דיוויד בואי הלך והעולם סובב על צירו, ולנו רק נשאר לרקוד, כפי שמלך הגובלינים ציווה עלינו. אז כך נעשה, ובמסיבת כתיה ד' הבאה נרקוד עם דמעות בעיניים במסיבה, לא לזכרו של דיוויד בואי, אלא לחייו. כי לא יכול להיות שהוא באמת עזב אותנו. הוא עוד כאן. בשירים, בזיכרונות, בחלומות ארוטיים קולקטיביים של העולם.

Future: Winter Season

חסה קלאב (לילינבלום 23), 22:00, 20־30 ש"ח

גל הקור האחרון הרג אותנו. כמה שאנחנו מתלוננים על החום בקיץ, בזמנים שכאלה אנחנו חולמים על כרבול בטוסטר אובן על גריל. החברים בפיוצ'ר חשבו על דרך אחרת לחמם לנו את התחת – להזיז אותו. וואלה, מקורי. את ליין החורף שלהם הם פותחים בלוקיישן החדיש חסה קלאב, שהשמועות אומרות שהוא כמו בית רייב סלאש בית סמים. אנחנו זורמים על כל מקום כל עוד יש בו חימום. מושיק, שקל, אפל ודי.ג'יי מארק יפקדו על המוזיקה ועל תנור הסלילים.