המלצות השבוע: המסיבות הטובות של הסופ"ש (5.11)

מאנו לה טאף ינגן בבלוק המנונים סמויים שיעשו טוב לכולם, סלייס דה קייק יחתכו את המתח המיני באוזןבר, קמיאה תביא את ברלין לבוטלג וטשטוש גבולות עם סאבו בליל שבת

4 בנובמבר 2015

חמישי

Mano Le Tough

הבלוק (סלמה 157, התחנה המרכזית החדשה), 23:30, 50־110 ש"ח

צחקו צחקו, אבל הדמיון בין היפנוזה למסיבה הוא לא רק ממשי, הוא אלמנט מהותי בעולם הקלאבינג. הרפטטיביות המוזיקלית, התנועה היציבה והמבט לשמים יכולים להפוך סטים מסוימים לחוויה רוחנית לא פחות מאיזה אשראם. מאנו הוא בדיוק מסוג המפיקים שיוצרים המנונים סמויים שמתגנבים באמצע המסיבה ומתעבים עד לרגע מזקק. The Drifter שינגן אחריו וחברי אבדון שינגנו בסקוואט ינסו לאסוף את השברים.

[tmwdfpad]

Slice of the Cake

אוזןבר (קינג ג'ורג' 48), 22:30, 35־45 ש"ח

אל תעקמו את האף, אתם יודעים שמסיבות במוטיב ג'מייקני מלוכלך עושות לכם את זה. גם אם אתם לא יודעים, סמכו עלינו. משהו בסאונד הסליזי, הרוח המשוחררת והגרוב המעושן, שיכול להיות אטי עד טירוף חושים או מהיר עד אובדן פוקוס. בסלייס דה קייק יחתכו את המתח המיני עם צלילים מהאיים, עם איזי ריידר, ריינקינג לוי, 3421, מיי לורד ועם כוכבי המסיבה – בלס אנד מרסי.

Camea

בוטלג (קינג ג'ורג' 48), 23:30, 40־70 ש"ח

קמיאה היא אמנם ניו יורקרית בדם, אבל בנשמה היא כולה ברלין. לא, זה לא אומר שהיא קרירה מבפנים כמו הסבתא הייקית של החבר שלכם מהיסודי, אלא שקצב לבה פועל ב־BPM של טכנו. מאז שעברה לברלין לפני שבע שנים השלימה את המהפך והפכה לIch bin ein Berliner של כבוד. לישראל היא תביא קצת מכל מדינה והרבה מאוסף התקליטים וההפקות שלה.

שבת

Cider

פסאז' (אלנבי 94), 22:00

שנת 2015. ההגדרות מתערבבות ואין יותר שחור לבן. ריבלין הוא שמאל, לונדון נטול קירשנבאום וברוס הוא קייטלין פתאום. וכדאי שתעקבו, אחרת תישארו מאחור. גם עולם המוזיקה מתערבב בסערה המודרנית, והיום ניסיון להבדיל בין ז'אנרים שקול למאמץ להחליט מי הגיק הגדול ביותר ב"מגש הכסף" (רמז: לא זליכה). הסיידר נועד לטשטש הגדרות ולהשאיר עולם אלקטרוני נטול גבולות לרקוד לצליליו, עם תקלוטים של אובס ננור (סאבו) ו־Doobo & Turnymator.