המלצות השבוע: המסיבות הטובות של הסופ"ש (5.3)

לאס ודאס, הניינטיז, החלל והאפטר יככבו בחגיגות הסופ"ש

Lake People. צילום: יח"צ
Lake People. צילום: יח"צ

יום חמישי

תחת ותיעוב בלאס וגאס
לא הרבה ידוע על המסיבה הזו מבית המועדון תחת, אבל שני הפרטים שכן ידועים מבטיחים רבות: שם המסיבה הושאל מספרו האגדי של האנטר ס. תומפסון (שעובד לסרט המעולה של טרי גיליאם) ואורך המסיבה המתוכנן הוא 60 שעות. אנחנו חוזרים – 60 שעות. ברציפות. ברגע שמשלבים את שתי פיסות המידע האלו מבינים שלא צריך לדעת שום דבר נוסף. יהיה אגדי.
תחת, 20:00

מסיבת הניינטיז
מסיבות הניינטיז של עונג שבת, הבלוג הנודע לשמחה של גיאחה, הפכו כבר למסורת מבורכת ביותר – ובצדק. ככה זה עם מסיבה שבנויה על פלייליסט של ספייס גירלס, וויל סמית', סקטמן ג'ון ועוד גיבורים אבודים משנות ה־90. מכיוון שמדובר בסופ"ש פורימי, כל מי שבוחר להגיע מחופש לאחת הדמויות האגדיות של העשור השמח ההוא יפונק ביד רחבה. הכינו את חולצות הפלנל.
אוזןבר, 22:00, 40 ש"ח

Block In Space
מאז ומתמיד הייתה לבני האדם אובססיה לחלל – הריק השחור ההוא שסביבנו. נכון, מאז שהרוסים והאמריקאים סיימו את המירוץ המסתורין טיפה התמוסס, אבל עד שלא תגיעו לשם בעצמכם אין לכם זכות לזלזל. טעימה קטנה מהחלל אפשר לקבל במסיבה הקרובה בבלוק, עם אווירה אטמוספרית ותקלוט של Lake People הגרמני. גם Mano Le Tough שזכור לטובה מהביקורים האחרונים שלו בבלוק ינעים את זמנכם בדרך למעבורת. בואו לעוף.
הבלוק, 22:30, 70־100 ש"ח

יום שבת

T-Dance: Animal Planet
כולם יודעים כבר למה לצפות ממסיבות האפטר של שירזי, אבל אם אתם במקרה לא יודעים – ובכן, טירוף. ובכל פעם טירוף אחר. הפעם תיכלל בטירוף הפיכת האמן לכוכב חיות ססגוני ומוזר, הבכורה לסינגל החדש מתוך האלבום הקרב של TYP, תקלוטים של די.ג'יי מספרד (Chus & Ceballos, Manuel De Diego), אנגליה (Layo) וישראל (בין היתר לובלין, טל כהן, אהרוני ועוד). כאמור – טירוף.
האומן 17, 10:00