המלצות השבוע: המסיבות הטובות של הסופ"ש (7.1)

ערב נשי למהדרין בפסאז', דניאל בורץ מגיע ברגע הנכון לבוטלג והמון שבדים נחמדים ינחתו בבלוק. עכשיו רק נשאר לכם לבחור מה לעשות. קבלו את המסיבות השוות של הסופ"ש

עדי אולמנסקי. צילום דויד פרל
עדי אולמנסקי. צילום דויד פרל

חמישי

Swedish Analog Night

הבלוק (סלמה 157, התחנה המרכזית החדשה), 23:30, 40־100 ש"ח

שימו לב לשינוי התפיסה שעבר עלינו ב־20 השנים האחרונות: אם בעבר אזכור שבדיה עורר גברים סליזיים לרייר במחשבה על מתנדבות בשם אינגה, היום ברוב המדינה שבדיה נתפסת כמדינת אנטישמים שלא קונים מההתנחלויות. אבל בבלוק מקבלים את כולם. לא פחות משלושה הרכבי לייב שבדיים יובילו את המסיבה הקרובה, והמסלול לשלום החל.

[tmwdfpad]

שישי

Daniel Bortz

בוטלג (קינג ג'ורג' 48), 23:30, 50־80 ש"ח

בבוטלג יודעים לתפוס את הכוכבים החמים של העולם האלקטרוני בדיוק ברגע הנכון, בבעבוע יצירתי מתאים ובהתלהבות שתואמת לזו של הקהל. דניאל בורץ – אחרי אלבומו "Patchwork Memories" ובדיוק בזמן העבודה על אלבומו השני – מגיע בול בזמן.

Goodie$ ועדי אולמנסקי

פסאז' (אלנבי 94), 22:00, 30־40 ש"ח

בערב נשי למהדרין בפסאז' תעלנה ותבואנה עדי אולמנסקי להופעת אלקטרו־היפ הופ ביטים יפהפייה, ירדן רוקח וג'וסיסאפ לספק קצת ביטים מניעי ישבן. רק כדי שהמגזר הגברי לא ירגיש מקופח, יתארחו – אבל רק לביקור – הדי.ג'ייז אקספנסיב בראדר ולאבה דום, אבל בשם הפמיניזם נשאיר את הפנייה לכולן כנשים. למה? כי זה 2016.

Sandstorm

הדופלקס (סמטת הש"ך 10), 23:00, 40־50 ש"ח

אתם זוכרים את הניינטיז? הימים שבהם המונח "מוזיקת דאנס" היה לגיטימי? כלומר, מה העניין עם השם הלקוני הזה? זה עצלות מוחלטת. מה, מישהו פשוט שאל "תגיד, איך היית קורא למוזיקה הרקידה הזאת?", ומי שענה לו היה רובוט?!
אז בואו למסיבת ה"ריקודים" של ליין ה"דאנס" בדופלקס. ותרקדו. אוף.