המסעדה החדשה של יהלומה (ביסטרו נח) נפתחה להרצה

חצי שנה אחרי שהעבירה את הביסטרון שלה משוק לוינסקי לנמל תל אביב, פותחת יהלומה לוי עם השפית עינב ברמן את "ביסטרו נח" מסעדה חדשה במקום בו שכנה רוקח 73. בתפריט: אוכל מקומי שמח

ביסטרון יהלומה. צילום: אנטולי מיכאלו
ביסטרון יהלומה. צילום: אנטולי מיכאלו
20 ביולי 2016
לפני כחצי שנה, בצעד מפתיע ולא צפוי, העתיקה יהלומה לוי את הביסטרון שלה משוק לוינסקי הפורח לנמל תל אביב המקרטע. בניגוד לקריירת הסולו שלה, הפתיעה לוי בשנית וגייסה את השפית עינב ברמן (אורנה ואלה, אסיף). יחד, השתיים השיקו בהדרגה פרויקטים קולינריים קטנים, בנוסף ליהלומה בנמל, כשהמטרה ברורה: ביסטרו מקומי בצפון העיר.
ביסטרו נח. צילום: יח"צ
ביסטרו נח. צילום: יח"צ
היום (רביעי) אחרי ציפייה ארוכה ופנטזיות על תפריט שמח, יפתח ביסטרו נח בשדרות רוקח 73 מעל מגרשי הטניס של מכבי צפון (לשעבר מסעדת רוקח 73 של איל לביא). "בנינו תפריט קיץ עשיר, אנין ומשמח שנשען על חומרי גלם מקומיים איכותיים וכולל ירקות, דגה ובשר" מספרת יהלומה בהתרגשות. "החלל הממוזג עבר עיצוב מחודש והוא עתה רחב ידיים ומואר עם פטיו מלא צמחיה ושולחנות לארוחות משפחתיות ולארוחות עסקיות. יהיה טעים אש, מבטיחה".
ביסטרו נח. צילום: יח"צ
ביסטרו נח. צילום: יח"צ
בתפריט של ביסטרו נוח תמצאו מנות כמו יריעות פסטה טריות ברוטב יוגורט וריבת פלפל צ'ומה; המבורגר זנב שור בלחמניית אינגליש מאפין; סלט פאטוש עם נתחי אווז פריכים ופיסטוקים מקורמלים; טורטליני דלורית ברוטב של עדשים שחורות ועגבניות; שיפודי ג'מבו שרימפס ונקניקיית מרגז, דג בקלה טרי על הגריל, שאלייטלה טריה עם פירות ים בציר שרימפס; סלט של נקטרינות פרושוטו בזיליקום ומוצרלה בפאלו; אסקלופ סלמון עם אנטיפסטי ירקות כבושים; כבדי עוף על מצע יוגורט וענבים צלויים ועוד מגוון מנות רחב כולל מנות לילדים.
ביסטרו נח. צילום: יח"צ
ביסטרו נח. צילום: יח"צ
נח ביסטרו מקומי, שדרות רוקח 73 תל אביב, כל יום 12:00-24:00, 03-7448844
.[tmwdfpad]