סיאסטה עכשיו: ההמלצות הקולינריות השוות בברצלונה

מטאפסים ועד למסעדות גורמה, ברצלונה היא לחלוטין היעד הנכון לספוג בו כמה שיותר קולינריה. אלו המקומות הכי שווים

ההמלצות הכי שוות לחובבי הקולינריה בברצלונה. צילום: יח"צ
ההמלצות הכי שוות לחובבי הקולינריה בברצלונה. צילום: יח"צ
3 באוקטובר 2018

תוכן שיווקי | אל על

ברצלונה היא עיר החיים הטובים. בכל ימות השנה, היא מציעה למבקריה הרבים אינספור אפשרויות קולינריות, יינות מעולים וכמובן – מגוון טאפאסים מקוריים שכיף להתנסות בהם. מתוך המבחר האינסופי שמציעה העיר, בררנו עבורכם כמה אפשרויות מומלצות בגזרות הקולינריות השונות – טאפאסים, מסעדות וכן מסעדות גורמה יוקרתיות. כל שנותר לכם הוא להזמין טיסה לברצלונה ולהצטרף לחגיגה הגסטרונומית!

אם כבר סיאסטה, אז שתהיה עם פאייה בברצלונה. צילום: שאטרסטוק
אם כבר סיאסטה, אז שתהיה עם פאייה בברצלונה. צילום: שאטרסטוק

טאפאסים

  1. חאיקה בר – Jai-Ca Bar

ברובע הדייגים בברצלונה תוכלו ליהנות ממנות טאפאס אותנטיות ומאירוח עממי במיוחד. בחאיקה בר בעל המקום הוותיק עובר בין השולחנות, מצויד בפנקס וחיוך, נכון לשרת את הקהל המקומי שפוקד את המקום כבר שנים. החאיקה הוא בר שחרט על דגלו מנות על טהרת פירות הים, לכן ההמלצה היא להזמין בו מולים, שרימפס וקלאמרי ולא לוותר על המנות המיוחדות מבעל המקום!

Carrer de Ginebra 13 ,Barcelona

  1. סאגרדי גוטיק – Sagardi Gotic

ברובע אל בורן שבעיר העתיקה ממוקם בר הטאפסים סגראדי גוטיק, טאפאס באסקי המציע מנות מעניינות במיוחד, באווירה אותנטית ומדליקה. לבאסקים, לאום שחי בעבר בספרד, ישנה  מורשת ומסורת ענפה משלהם, אותה הם שמחים להעביר בטעמים המאפיינים את המטבח הבאסקי ולשלבם בכל מנה ומנה. בסגראדי אין מקומות ישיבה. פשוט לוקחים צלחתו ניגשים אל בופה עשיר ובוחרים מנות טאפאס שבקצותם נעוץ קיסם. בסוף הארוחה משלמים על פי מספר הקיסמים שבצלחת. הבופה מציע שלל טעמים – מתוקים, מלוחים, מסורתיים וחדשניים. חוויה אותנטית וממולצת ביותר.

Carrer de l'Argenteria 62, Barcelona

 

View this post on Instagram

 

A post shared by TheBudgetTravelers (@thebudgettravelers) on

  1. סרבסריה קטלאנה – Cerveceria Catalana

ברובע לה-שאמפלה היוקרתי ממוקם טאפאס בר קלאסי ויוקרתי, המציע מגוון סוגי מנות לבחירתכם. הבר נחשב בעיני המקומיים כיוקרתי יותר והמחיר בהתאם – אך התמורה לא תאכזב אתכם. לא משנה אם תבחרו במנות טאפאס המבוססות על גבינות, פירות ים, ירקות או אפילו מתוקים מושחתים, צפויה לכם חוויה קולינרית נהדרת.

Carrer de Mallorca 23, Barcelona

מסעדות

  1. פולגוסו אוקורל folgoso o´Courel

המטבח הספרדי מאגד בתוכו שפע של טעמים. הוא שילוב של כמה חבלי ארץ וקהילות שונות ובהתאם לכך הוא נחשב לאחד המגוונים בעולם. במסעדת פולגוסו אוקורל הממוקמת בשכונת רוואל תוכלו להתנסות בטעמים מעולים מהמטבח הגליסיאני, המשלב בתוכו מנות בשר, דגים וקטניות משביעות ועשירות בטעמים. במסעדה שוררת אווירה ביתית ואותנטית ובעשרות השנים בהן היא קיימת ביקרו בה אינספור מקומיים ותיירים מרוצים.

Aribau 162, Clandestine door, Barcelona
  1. מוי בואנוס – Muy Buenas 

מסעדה נוספת הממוקמת בשכונת רוואל היא המוי בואנוס, המתפקדת בימים כמסעדה ובלילות הופכת לבר קלאסי. המקום מעוצב בסגנון אר-נבו ומציע בילוי ברצלונאי טיפוסי, הכולל תפריט משתנה מדי יום ואווירה אותנטית. המסעדה מנוהלת על ידי זוג קובנים מסבירי פנים והמנות שואבות השראה מהמטבח הקובני, כמו גם מהמטבח הספרדי והדרום אמריקאי. אם מצאתם בתפריט היומי את מנת העוף בקרם תפוחים – אל תפספסו!

Carrer del Carme 63, Barcelona

 

View this post on Instagram

 

A post shared by CEO ⭕️ Juan Mellen (@juanmellen) on

  1. פונג'אב – Punjab

ממבט ראשון יראה לכם הפונג'אב כמקום לא מזמין במיוחד, אך החזית הפשוטה שלו מטעה, שכן זהו אחד המקומות הטעימים, המעודנים והמיוחדים שיש בברצלונה. את המקום פתחו זוג אוהבים, הבחורה מאקוודור והבחור מפקיסטן. יחד הם יצרו שילוב מושלם של שני המקומות. התוצאה מצוינת והיא כוללת מנות קטניות מבושלות, ירקות בבישול ארוך ומרקים מהבילים.

Carrer de Joaquín Costam 1, Barcelona

מסעדות גורמה

  1. סינק סנטיטס – Cinc Sentits

השף ג'ורדי אורטל, המעוטר בכוכב מישלן, רוקח מנות ייחודיות מהמטבח הקטלוני הקלאסי, עם טוויסט מודרני ותמחור שפוי לחלוטין. מסעדת השף המצליחה סינק סנטיטס מציעה עיצוב מינימליסטי, תאורה נעימה ומנות מעולות המבוססות על מרכיבים מקומיים ואורגניים, כמו למשל סורבה עגבניות, קוויאר המוגש לצד ביצי שליו וגלידה המשלבת טעמי שמן זית מעודנים ואגוזים פריכים.

Carrer d'Aribau 58, Barcelona

  1. מאניירו – Manairo 

מאניירו היא מסעדת גורמה מיוחדת במינה. בניצוחו של השף ג'ורדי הררה, מקבלת כל מנה פרשנות ייחודית משלה, חדשנית ומהפכנית, אך עם שמירה על הטאצ' המסורתי. המנות השונות נעשות בשימוש באש גלויה ובמנורות בישול (!), כך שהאש חורכת את המנה ומעניקה לה טעמים וצבעים מיוחדים ובלתי נשכחים.

Carrer de la Diputació 424, Barcelona

  1. גלונצ' – Gelonch 

שילוב בין טכניקות מודרניות למנות מסורתיות הפכו את מסעדת הגורמה גלונצ' לאחד ממוקדי העליה לרגל הלוהטים ביותר בברצלונה. השף רוברט גלונצ', על שמו נקרא המקום, מנצח על שילובים בלתי צפויים ועושה זאת בהצלחה רבה. אל תפספסו את מנת אטריות הדג ברוטב פסטו או הצדפות בג'ין וטוניק. עם עיצוב מינימליסטי, תאורה מחמיאה, צבעוניות מזמינה ומנות משגעות – צפויה לכם חוויה אופנתית ועשירה בטעמים.

‪C/ Bailen 56‬Barcelona 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Alex Colom Comajuan (@alexcouloum) on