מסימני הסגר הלא רשמי: המסעדות הגדולות חוזרות לוולט

רק הנוף חסר. ערכה להכנת בויאבז (צילום: מאנטה ריי)
רק הנוף חסר. ערכה להכנת בויאבז (צילום: מאנטה ריי)

אמנם המסעדות בעיר רשאיות להיפתח ולקבל לקוחות, אבל הנה עוד אינדיקציה למצב העגום בשטח: יותר ויותר מקומות פופולריים שלרוב לא משתמשים בשירות המשלוחים חזרו או הצטרפו אליו. סגר דה פקטו

אם החצב מבשר על בוא הסתיו, והסנונית (לכאורה, אריסטו חולק על כך) על בוא האביב, חזרת חלק מהמסעדות הפופולריות בעיר לשירות המשלוחים וולט – מסמלת את בוא הסגר, רשמי או לא.

בימים האחרונים חזרו או הצטרפו לשירות המשלוחים מוסדות ותיקים ובהם – מאנטה ריי, האחים, יאסו ומיטבר, וסביר להניח ששכחנו מישהו. עמכם הסליחה. גם סנטה קתרינה ואייבי שעבדו עם השירות לסירוגין חזרו להיות זמינות בו.

בימי הסגרים הנוקשים עברו חלק משמעותי מהמקומות המובילים בעיר למשלוחים דרך וולט ותן ביס, מכיוון שזו היתה הדרך היחידה שלהם להמשיך לעבוד. אז לא הותר כלל לפתוח את המסעדות ושירותי המשלוחים אפשרו להם להמשיך לפעול – גם אם ברווחים שוליים עד לא קיימים.

מדפונה של האחים (צילום: נועם פריסמן)
מדפונה של האחים (צילום: נועם פריסמן)

המצב אמנם שונה כיום והמסעדות רשאיות להיות פתוחות ולקבל לקוחות, אולם יותר מכל החזרה או המעבר לוולט משקף את המצב בשטח כרגע – רבים חוששים להגיע למסעדות, ומעדיפים לאכול בבית עד יעבור זעם. אנחנו מקווים שגם הגל המבאס הזה יעבור במהרה והמסעדות יתמלאו בלקוחות רעבים. אמן.