5 משלוחים מושחתים במיוחד

כדורי צ'דר מטוגנים, קרם כבד אווז וכמהין ודיינישים קרם וניל ופירות יער - קבלו 5 משלוחי אוכל מפנקים שאפשר להזמין הביתה בזכות הקורונה

קנלוני לחי עגל בפופינה (צילום: חיים יוסף)
קנלוני לחי עגל בפופינה (צילום: חיים יוסף)
22 בספטמבר 2020

פופינה

המסעדה המוקפדת של השף אוראל קמחי עושה טוויסט מקורי במיוחד לקונספט המשלוחים: קמחי יצר תפריט שיש בו את כל התחכום שמאפיין את המטבח שלו, והוא שולח לכם את האוכל הביתה כשהוא כמעט מוכן לחלוטין – לכם נשאר רק לחמם, לצרוב בקטנה, ולצלחת יפה ככה שהכל ייראה (כמעט) כמו במסעדה. ההוראות פשוטות מאוד ליישום ויתאימו גם למי שכישוריו כוללים הכנת חביתה בלבד, והתוצאה מהממת.

בתפריט תוכלו למצוא את המנות האהובות של המסעדה – לחמניה מאודה עם המבורגר שרימפס, קרם כבד אווז וכמהין וסלט ירוק פופינה וגם לחם וגבינות של משק ברקנית ואפילו יין ב-20% הנחה.
מחיר 250 שקל לסועד לארוחה של ראשונה, ביניים, עיקרית וקינוח. לחם, גבינות ויין בתוספת תשלום. משלוח בתל אביב – 35 ש״ח, ומחוץ לתל אביב בגוש דן 50 ש״ח. הארוחות מיועדות לסופ״ש, מזמינים ביום רביעי ומקבלים בחמישי או בשישי לבחירתכם.
הזמנות בטלפון 054-9791619

פופינה עד הבית (צילום: חיים יוסף)
פופינה עד הבית (צילום: חיים יוסף)

יו מאמא

״בתקופה כזאת כולנו צריכים נחמה ושחיתות לנשמה״, מסבירה מאיה שחר בלום את פרויקט האוכל האמריקני המטורלל שהקימה לאחרונה. עם תואר מהקורדון בלו, ניסיון בכמה מהמסעדות המובילות בעיר (מסה, פרונטו) ומיזם ארוחות פרטיות שקרס עם פרוץ הקורונה, היא מצאה את עצמה בתחילת הסגר כמעט בלי עבודה וחזרה לטעמי ילדות שהכירה מהבית: לחם תירס מתקתק, האש פאפיז (כדורי תרד וגבינת צ׳דר מטוגנים), מק אנד צ'יז ועוד קלאסיקות מהמטבח האמריקאי המנחם במשלוח ובטייק אוויי.
להזמנות 052-4380323

לחם תירס ממכר !yo mama (צילום: שירה אלימלך)
לחם תירס ממכר !yo mama (צילום: שירה אלימלך)

שוק הנמל

את התענוג שבבחירת ירקות ומעדנים הקורונה לקחה, אבל הדוכנים והחנויות שבשוק הנמל ממלאים את החלל במשלוחים. סנדביץ' דג מלוח משרי הרינג, פלטת גבינות ממדינות שכרגע רחוקות כמו הירח מהפרומז'רי, מגוון ושפע נקניקים של Pepe Nero  עם נתח כתף מפולפל של לבקוביץ', לקס עגל ורואו בייקון ובקבוק יין צרפתי. רק לפרוש מפה על השטיח ולדמיין פיקניק בפרובאנס.
מחיר לפי הרכב המוצרים.
הזמנות בטלפון 077-5411393 שלוחה 3 (להשארת הודעה ויחזרו אליכם). מינימום הזמנה 100 ש"ח, דמי משלוח 10 ש"ח בתל אביב, 35 ש"ח מחוץ לעיר 

שרי הרינג. צילום: בועז לביא
שרי הרינג. צילום: בועז לביא

מילק בייקרי

אם יש משהו שיכול לנחם אותנו בין קורונה לסאגת יולי אדלשטיין אלו הפחמימות שהשף קונדיטורית עדי קיהן אופה – קרואסונים ודיינישים, קווין אמאן וספירלת וניל ופירות יער, עוגות, עוגיות וקינוחים. את כולם תוכלו לקבל מעתה במשלוח בנוסף לקפה Diemme בקפסולות, טחון או פולים. בשישי תפריט המשלוחים מתרחב ומציע גם חלת בריוש, מילפיי, אקלרים, טארטים ובבקה שוקולד. כשסוף העולם קרב זה הזמן להשתגע.
מחיר 12־110 ש"ח.
המלאי מוגבל וכדאי להזמין מבעוד מועד. הזמנות בטלפון 052-3444190

מילק בייקרי (צילום: רן בירן)
מילק בייקרי (צילום: רן בירן)

ויניל פטיסרי

פריז ברסט אגוזי לוז, טארטלט מון בלאן, קרואפין, ספולייטלה ועוד מתוקים מהטובים שלעיר יש להציע מגיעים כעת מהפטיסרי החצי־מחתרתי במשלוח עד הבית. מינימום משלוח 100 ש"ח. דמי משלוח 20-30 ש"ח. התשלום מתבצע בביט/פפר פיי/פייבוקס.
מחיר 12-40 ש"ח
הזמנות בטלפון 054-6226607

תרופה לקורונה (צילום: ויניל פטיסרי)
תרופה לקורונה (צילום: ויניל פטיסרי)