יוצאות מהמסגרת: קולקציה שלישית למותג "המשקיפה"

דפנה לוסטיג עושה חשק לאמץ בעיית ראייה בקולקציה שלישית של המשקיפה

דפנה לוסטיג ומאיה ספיר למותג המשקיפה
דפנה לוסטיג ומאיה ספיר למותג המשקיפה
6 באוגוסט 2015

אחת משקפופרית מאז הגנון ואחת אופטומטריסטית ותיקה ומצטיינת שצברה ניסיון מרשים בייצור ושיווק משקפיים בארץ ובאירופה ונחשבת זה שנים לאושיה מובילה בתחום. לשתיהן תשוקה אמיתית לעיצוב, אסתטיקה ונוחות ויחסי חברות ועבודה מעולים. בקיצור – כשדפנה פגשה את מאיה נולדה המשקיפה – מותג לעיצוב ולייצור משקפי שמש ומשקפי ראייה, המשיק בימים אלו קולקציה שלישית.

על הפגישה המקרית בין דפנה לוסטיג למאיה ספיר – שהובילה לשיתוף פעולה חד פעמי ואחר כך להקמת מותג רשמי – צריכים לברך מרכיבי משקפיים באשר הם, המצויים תמיד בחיפוש אחר זוג המשקפיים המושלם מבחינת הלוק, האיכות, הנוחות והשיקיות ובמחיר סביר. שתי הקולקציות הקודמות של המשקיפה התבססו בעיקר על מסגרות אצטט (פלסטיק משובח ועמיד במיוחד) ונמכרו בהצלחה בירידי אופנה כגון דרס קוד, בחנות המקוונת ובבוטיקים אחדים ברחבי הארץ, ולקראת הוצאתה לאור של הקולקציה השלישית שקעו ספיר את לוסטיג במחקר ארוך ומקיף, חומרי ועיצובי כאחד, על מסגרות מתכת.

המשקיפה. צילום: אייל נבו
המשקיפה. צילום: אייל נבו

"מלבד חשק למשקפיים חדשים ויפים", אומרת לוסטיג, "אני מרגישה שהסקרנות שלנו והרצון להגיע לדיוק מקסימלי בצורה ובחומר הביא אותנו למקומות מרתקים".

קולקציית Happy Metal, המונה 25 מסגרות חדשות עשויות משילוב בין מתכות איכותיות, אצטט ודיטיילים קטנים אך מקסימים (לדוגמה, שמו של הדגם חרוט בעברית מצדה הפנימי של הזרוע והלוגו של המותג החרוט אף הוא) נוצרה במסעות בתל אביב, פריז, מילאנו והונג קונג שבהם נאספו חומרים ומקורות השראה – ועוצבה בשיתוף פעולה מלא בין השתיים, כל אחת תורמת תובנות וניסיון מתחומה.

צילום: אייל נבו
צילום: אייל נבו

כל הדגמים בקולקציה הם יוניסקס ומתאימים גם למשקפי שמש וגם למשקפי ראייה. המשקיפות מקדישות תשומת לב מיוחדת לעניין התמחור, כך שמחירי המשקפיים לצרכן לא יעלו על 1,000 ש"ח לזוג. מטרתן היא להפוך את מה שהן מכנות Affordable Luxury – עיצוב ייחודי, איכות חומרית נדירה ותועפות סטייל – נגיש לקהל לקוחות רחב.

790־960 ש"ח, להשיג באתר החברה hamashkifa.com ובחנות המקוונת adikastyle.com