מאבק המתלוננות: "הייתי שפחת מין של אחד, קוראים לו אייל גולן"

המתלוננת ט' עם אייל גולן (צילום: אוסף פרטי)
המתלוננת ט' עם אייל גולן (צילום: אוסף פרטי)

שמונה שנים שנ' וט' נלחמות להוציא את האמת לאור, באומץ רב ובנחישות מעוררת השראה. עכשיו יש לנו את ההזדמנות להחזיר להן את האור לחיים, לעמוד איתן ולאפשר להן לחשוף את העוולות שנעשו להן כל הדרך

3 בדצמבר 2021

נגמרו המשחקים.
פרשת משחקי חברה בכיכוב אייל גולן והפותמוביל חשפה בעיקר את מה שכולנו כבר ידענו; המשטרה לא יודעת להתמודד עם תלונות של פגיעה מינית ובטח שלא אם מדובר בסלב.

שמונה שנים שנ' וט' נלחמות להוציא את האמת לאור, באומץ רב ובנחישות מעוררת השראה. שמונה שנים של האשמות, גינויים, איומים, איחולים מצמררים וכתף קפואה מהחברה הישראלית.

היום, הן מבקשות מאיתנו רק דבר אחד – לעמוד איתן. הן יוצאות למלחמה הזו נגד כל הסיכויים ושום דבר לא יכניע אותן, אבל הן זקוקות להשפעה ציבורית גדולה כדי לגרום לפרקליטות לחשוף את חומרי החקירה ואת העוולות שנעשו בדרך.

לכבוד חנוכה בואו נעשה קצת אור ובואו נחזיר להן את האור. שתפו, היכנסו לעמוד המאבק והפיצו ככל הניתן, עד שהחושך יתפזר.

בספטמבר האחרון התפרסמה במגזין "את" הכתבה "כשאייל גולן קורא לך: נפגעות 'משחקי חברה' מחזירות מלחמה", ובה מתראיינות נ' וט' בהרחבה ומספרות על מאבקן הקשה להשתקם ועל מה שמגולל כתב התביעה הקשה שהגישו נגד אייל גולן, שותפיו לפרשה ומשטרת ישראל.

נ' עם אייל גולן (צילום: אוסף פרטי)
נ' עם אייל גולן (צילום: אוסף פרטי)

וכך מתחילה הכתבה: "'שמעתי את לין פאר, שהתלוננה נגד שי אביטל, אומרת שהיא הייתה שפחת המין שלו. כמה זה מוכר לי. גם אני הייתי שפחת מין של אחד, קוראים לו אייל גולן. הסיפור הזה מחזיר אותי לתקופה השחורה של חיי. אני מאמינה ללין ולכל שאר המתלוננות בעיניים עצומות, ואני בטוחה שיש עוד נשים בשתי הפרשיות שחוו זוועות ועדיין שותקות. גולן לקח דבר טהור, חילל אותו וסדק לי את הנשמה לנצח. לא די שסיפקתי את יצריו המיניים, הוא גם דרש ממני פעם אחרי פעם לפנק את החברים שלו. עברתי אינוס (על פי כתב התביעה זו עבירה שמיוחסת ליצחק אסולין, עובד לשעבר של גולן – דב"א), חדרו אליי נגד רצוני, הוא לקח אותי כמו שלוקחים צאן לטבח. בגללו איבדתי צלם אנוש ואיבדתי את עצמי. אייל גולן, היית מוכן לעשות כל דבר לסיפוק התאוות שלך ושל חבריך, ועד שלא תיקח אחריות על המעשים שלך, המעשים המתועבים שלך ימשיכו לרדוף אותך. אנחנו נלחמות על הצדק נגד כל הסיכויים'. את הדברים האלה אומרת היום נ', בת 26. היא מתגוררת ביישוב קטן בשרון עם בן זוגה ושלושת ילדיהם הקטנים, עדיין מתמודדת עם מה שקרה כשהייתה בת 18, ועדיין עוברת תהליך שיקום".

>> לכתבה המלאה במגזין "את" שבה מגוללות נ' וט' את מסכת התקיפות שעברו
>> להשתתפות בקמפיין מימון ההמונים לתביעה של נ' וט'