שחקני "הנוקמים" עשו קעקוע משותף ועפים על עצמם בצדק

חשבתם ששחקני "הנוקמים" הם האנשים הכי כיפיים שיש? צדקתם. הם עשו קעקוע משותף לצד מקעקע ניו יורקי וצלבו את מארק רופאלו הסחי שסירב לזרום איתם. "אנחנו צריכים להביא אותו למצב של שכרות מוחלטת", צייץ קפטן אמריקה כריס אוונס

הנוקמים מקעקעים. צילום: שאטרסטוק
הנוקמים מקעקעים. צילום: שאטרסטוק

חמישה מצוות שחקני סרט גיבורי העל "הנוקמים" החליטו שבא להם לשבור את האינטרנט ועשו קעקוע משותף. כן כן, איירון מן (רוברט דאוני ג'וניור), האלמנה השחורה (סקרלט ג'והנסון), קפטן אמריקה (כריס אוונס), ת'ור (כריס המסוורת') והוקי (ג'רמי רנר) החליטו להפוך את שבועת ההוליווד שלהם לכזאת שחתומה בעור והכריזו על כך ברשתות החברתיות – מה שגרם כמובן להיסטריה רבתי בקרב מעריצי "הנוקמים".

עוד כתבות מעניינות:

כל הסיילים השווים לסופ"ש + 5 פריטים מנצחים מהרשת
דוקאביב 2018: למה אלכסנדר מקווין התאבד ומה הקשר בין מרג'יאלה לפקסים?
כתוב בעור: מכוני קעקועים ופירסינג שווים בתל אביב

הקעקוע עליו הלכו החבר'ה הוא לוגו "הנוקמים" שזור בספרה 6. "חמישה מששת הנוקמים המקוריים עשו את קעקוע", אמר דאוני ג'וניור לאנטרטיינמנט וויקלי. "השישי היה המקעקע בעצמו שעשה את הקעקוע לחמישה מאיתנו וזה שמחליף את מארק רופאלו".

אוונס צייץ בעצמו ש"אנחנו רק צריכים שמארק רופאלו יהיה ממש שיכור" ורמז לכך שרופאלו סירב לעשות את הקעקוע בראש צלול.

https://www.instagram.com/p/BifcTVkHMpd/

עוד סיפר דאוני ג'וניור כי הרעיון לקעקוע המשותף הגיע מג'והנסון במהלך שהות של החבורה בניו יורק. הם הצליחו לגרום להמסוורת' לעשות קעקוע בעקבות לחץ חברתי, מה שפחות עבד על רופאלו למרבה הצער.

והנה עוד פרט משוגע בנוגע לסיפור המדהים הזה. לדברי ג'וניור, "כל אחד מאיתנו צייר על המקעקע קו בפרי סטייל וזה היה בלאגן טוטאלי, אבל ככה תרמנו לו על הקעקוע שהוא עיצב לנו בעצמו".