לינה דנהאם עובדת על סדרה חדשה שתשודר ב-HBO

יוצרת "בנות" הכריזה על הפרויקט הטלוויזיוני החדש שלה – רימייק לסיטקום בריטי בשם "קאמפינג". לכתיבה תצטרף שותפתה להיפסטריה הברוקלינית, ג'ני קונר

דנהאם וקונר בטקס פרסי האופנה של ה-Daily Front Row בניו יורק, 2017 (צילום: gettyimages)
דנהאם וקונר בטקס פרסי האופנה של ה-Daily Front Row בניו יורק, 2017 (צילום: gettyimages)
11 בפברואר 2018

לינה דנהאם, יוצרת וכוכבת "בנות", הכריזה על הפרויקט הטלוויזיוני החדש שלה – שהולך להיות שונה מאד מההיפסטריה הברוקלינית שהסתיימה בשנה שעברה אחרי שש עונות. הפעם לא מדובר בסדרת מקור, אלא ברימייק לסיטקום הבריטי "קמפינג" – שלכתיבתו תצטרף שותפתה של דנהאם ל"בנות", ג'ני קונר. לסדרה יהיו שמונה פרקים והיא תשודר ב-HBO.

דנהאם וקונר (צילום: Getty Images)
דנהאם וקונר (צילום: Getty Images)

ביום חמישי חשפה דנהאם כי בסדרה החדשה תככב ג'ניפר גארנר, שתגלם את קת'רין סידל-באוארס. דנהאם וקונר תיארו את הדמות שלה כ"מבולגנת, קשוחה ופרובוקטיבית וממש ממש כיפית". הן הוסיפו כי הן "אוהבות את האיפוק והתזמון הקומי של ג'ניפר, ואנחנו כבר מצפות לחום ולאינטליגנציה שהיא תעניק לדמות הראשית, קת'רין". הפעם האחרונה שבה מילאה גארנר תפקיד ראשי בסדרת טלוויזיה הייתה ב-2006, אז הסתיימה "זהות בדויה".


הטריילר הבריטי של "קאמפינג"

במרכז הסדרה, אותה יצרה במקור הקומיקאית והתסריטאית ג'וליה דייוויס (שתהיה המפיקה הראשית של הגרסה האמריקאית), עומד קמפינג חברים שהופך לאסון. לכבוד יום הולדתו ה-45 של וולט, אשתו השתלטנית והאובססיבית (גארנר) מתכננת טיול רגוע בחיק הטבע. אליהם מצטרפים כמה זוגות, בהם אחותה הצייתנית של קתרין, החברה-הכי-טובה-לשעבר שהיא כליל השלמות, וגלגל שלישי כאוטי שמעורר מריבות. התפאורה הזאת כמובן מציפה הרבה משקעי עבר ומעמידה במבחן את הקשרים בין החברים הוותיקים.

"קמפינג" יהיה הפרויקט הגדול הראשון של דנהאם מאז "בנות", שזכתה לתואר המחייב "קולו של דור". בשנה שעברה אמרה דנהאם כי היא לא שוללת סדרת המשך או סרט, "אבל יהיה מדהים לחזור לדמויות האלה. ברגע שיעבור מספיק זמן, כולנו נהיה בעניין".