ככה מתחילים שנה: כל הארוחות המושחתות של הסילבסטר

הלל תווקולי מארח את אסף גרניט (צילום: רן בירן)
הלל תווקולי מארח את אסף גרניט (צילום: רן בירן)

אויסטרים או לובסטרים? כבד אווז או טרטר? כל עוד השמפניה תזרום, זה לא באמת משנה. ריכזנו את ארוחות הסילבסטר הכי מפתות בתל אביב וסימנו את אלו שלא קורעות את הכיס. לכם נשאר רק לבחור

15 בדצמבר 2021

אסף גרניט באנימאר

בתום שנה מטורללת כל כך מתבקש לחגוג בגדול. בערב סילבסטר חד פעמי שיתקיים באנימאר יארח השף הלל תווקולי את אסף גרניט לארוחה צרפתית בהשראת בית השמפניה Moët & Chandon. תודו שיותר נוצץ מזה אין.
בתפריט ארבע מנות – פתיחה, ראשונה, עיקריות וקינוח – שאחת מהן היא מנת החמינדוס של מסעדת שבּור – ביצה חומה רכה, רליש בצל, קציפת טחינה יוגורט וצלפים, בוטרגה מגורדת, ביצי קוויאר ואבקת מלוחיה. בארוחה יוגשו קוקטייל פתיחה על בסיס שמפניה, כוס מואט ברוט וכוס מואט רוזה.
מחיר 1,490 ש"ח לזוג, כי על שמפניה וכוכב מישלן משלמים. הנחה של 100 ש"ח ללקוחות אמריקן אקספרס ברכישה מוקדמת באתר. אם תרצו לחגוג בפחות, במוצ"ש (1.1) תתקיים באנימאר ארוחת אפטר סילבסטר במתכונת מצומצמת ב־780 ש"ח לזוג.
אנימאר

חמינדוס ממושלן ושמפניה יוקרתית (צילום: רן בירן)
חמינדוס ממושלן ושמפניה יוקרתית (צילום: רן בירן)

מל ומישל חוזרת

יש חיים בסילבסטר מחוץ לעיר: שף יוגב ירוס מארח במסעדת מישלה בקרית אונו את השף ניר ויימן, שותפו במל ומישל המיתולוגית.
בתפריט ניוקי פריזיאן בחמאה חומה וקרם כמהין שחורות (74 ש"ח); טאבולה קלמרי עם אוכמניות מיובשות, אגוזים, טחינה גולמית וסומק (58 ש"ח); טירמיסו מל ומישל (42 ש"ח) ועוד מנות איקוניות.
מישלה

זיכרונות ממל ומישל (צילום: אנטולי מיכאלו)
זיכרונות ממל ומישל (צילום: אנטולי מיכאלו)

דרים טים, כוכב מישלן וודקה יוקרתית

השפים אוראל קמחי (פופינה) ומושיקו גמליאלי (בר 51) מארחים לפופ אפ סוף שנה את שף ארז אוחיון, שמחזיק כוכב מישלן במסעדה באיטליה. המסעדה תפעל באולם התצוגה של מטבחי בולטהאופ במשך שני ערבים (27-28.12.12)  במטרה לייצר חוויה קולינרית יוצאת דופן בהשראת מותג הוודקה Beluga Gold line.
בתפריט עגבניות בלאדי מרי, טארטלט קציפת תפוחי אדמה, שוקולד לבן וכמהין, דג בבצק כוסברה, לפת ורוטב שבור; קנולו ממולא מוס ערמונים בספיריט וודקה בלוגה ועוד.
מחיר 880 ש"ח לזוג
להזמנות

מימין לשמאל: מושיקו גמליאלי, ארז אוחיון ואוראל קמחי (צילום: שוקה כהן)
מימין לשמאל: מושיקו גמליאלי, ארז אוחיון ואוראל קמחי (צילום: שוקה כהן)

רותי ברודו חוגגת

מסעדת קופיבר תסכם את חגיגות ה-27 באירוח השלישיה המנצחת – שלושת השפים הראשונים של המסעדה רונן בלולו, גיא פולק ואיתי סובל, שיכינו ארוחה מיוחדת עם מנות איקוניות. בהוטל מונטיפיורי יחגגו בארוחת שף עם תפריט חדש.
בתפריט קופיבר – שלוש מנות עכשוויות ונוסטלגיות לבחירה כגון ריזוטו פירות ים עם שרימפס, קלמרי ומולים; סינטה וטבעות בצל עם ויניגרט פטל; שרימפס, בייקון וארטישוק. בהוטל – ריזוטו שחור בחמאת סרטנים, ברווז קונפי, טלה בגריל פחמים ועוד.
מחיר קופיבר 380 ש"ח לאדם, הוטל מונטיפיורי 500 ש"ח לאדם
קופיבר
הוטל מונטיפיורי

רותי תחייכי, אוהבים אותך (צילום: עידית בן עוליאל)
רותי תחייכי, אוהבים אותך (צילום: עידית בן עוליאל)

נאיפה מולא ברביבה וסיליה

יקב רמת הגולן והשפית נאיפה מולא פותחים את השנה האזרחית החדשה בסדרת ארוחות (30-31.12) בהשראת הכפר ירכא בגליל, שבו גדלה מולא, ויינות כרם יחידני תואמים לכל מנה, שהמגוללים את סיפור הטרואר ברמת הגולן. הארוחות תתקיימנה בחלל האירוח רביבה וסיליה הקומה ה-2, כאשר מנות אחרונות ויינות קינוח יוגשו במרפסת הסגורה שתעוצב כדיוואן דרוזי מסורתי.
בתפריט ניוקי פריקי עם כרישה שרופה, יוגורט, גרידת לימון, אבן יוגורט וצנוברים, קובנייה של ירכא, סיגר מסח׳אן, מלפוף – כרוב בלדי ממולא אורז ובשר, דמי גלאס שום קונפי ושמן עשבים ועוד, ולא פחות משבע(!) כוסות יין.
מחיר 650 ש"ח לאדם
להזמנות

נאיפה מולא ברביבה וסיליה (צילום: אנטולי מיכאלו)
נאיפה מולא ברביבה וסיליה (צילום: אנטולי מיכאלו)

סילבסטר במלונות בראון

ברשת מלונות בראון חוגגים במסעדות ובמועדונים עם מיטב השפים: בצ'נה שבמלון תיאודור מכין השף תומר אגאי תפריט ספיישל ולצידו תפריט מבעבעים, ובמלי מלו שבהוטל בובו רוקח שף מאיר אדוני ארוחת ספיישל מלווה ביינות מובחרים. בבר בגג הייקו שבמלון לייטהאוס תפריט מיוחד של סושי וקוקטיילים. את כל האירועים ילוו דיג'ייז שיעלו במהלך הערב את ה-bpm במסיבת ריקודים שתימשך עד בוקר היום הראשון של 2022.
בתפריט צ'נה – בוריק סרטנים, ניגירי של ספייסי טונה, ריזוטו פירות ים מילנזי, פיצה לבנה עם כמהין שחורות טריות של חורף ועוד. מלי מלו – אויסטר ז'ילארדו קלאסי עם רוטב שאלוט, חומץ שרי, לימון וטבסקו בצד, פאני פורי עם טרטר טונה וקוויאר שחור בקצף יוגורט ויוזו ועוד.
מחיר מ-75 ש"ח למנה
צ'נה
מלי מלו

מלי מלו בהוטל בובו. וכן, זה בעברית (צילום: אלמוג קולט)
מלי מלו בהוטל בובו. וכן, זה בעברית (צילום: אלמוג קולט)

אונזה

המסעדה האהובה של קבוצת בארקה האוס תגיש בערב הסילבסטר ארוחת שף בהשראה יפואית לצד הרבה אלכוהול מלווה בדיג׳יי שינגן פאנק, דיסקו ומוזיקה ים תיכונית.
בתפריט סשימי, טרטר בקר, אספרגוס בטמפורה, לחי עגל או שרימפס קריסטל ועוד, קינוח קרם שוקולד וקרמבל מיסו או פנקוטה קרם פרש וחבושים ופינוקים של בייגל ירושלמי עם טרטר דג, שלושה סיבובי צ'ייסרים וקוקטייל קטן מבוקבק במתנה.
מחיר 17.00-21.00 400 ש"ח לזוג, מ־21.00 480 ש"ח לזוג
אונזה

אונזה (צילום: אמיר מנחם)
אונזה (צילום: אמיר מנחם)

אריא

השפים גיא גמזו ומושיקו אברהם יצרו במיוחד לכבוד הסילבסטר תפריט בהשראת מטבחי הים התיכון ואיראן. אולי זה מה שיביא את השלום?
בתפריט פלטו רויאל זוגי עם אויסטר ג'ילרדו, כופתא איראני, פרוסות דג ים ושרימפס חלוט (280 ש"ח); פילה מוסר מיושן 10 ימים, ארטישוק ירושלמי צלוי בחמאה חומה, קציפה ירושלמית וציר עוף חום (166 ש"ח); שרימפס אוזבקי – שרימפס קריסטל צרוב ומזוגג בציר גזר בוכרי וראשי שרימפס, זרשק, זרעי כמון קלויים ופאף אורז פרסי (180 ש"ח) ועוד.
מחיר מינימום הזמנה בשעות 19:00-21:00 – 400 ש"ח לאדם, מ־21:00 – 450 ש"ח לאדם
אריא

אריא (צילום: גל זהבי)
אריא (צילום: גל זהבי)

ג'ורג' וג'ון

במסעדת ג'ורג' וג'ון במלון דריסקו מתכנן שף תומר טל ארוחה בת שלוש מנות לבחירה וקינוח זוגי, שתשלח את 2021 לאן שמגיע לה ותקבל את 2022 באופטימיות.
בתפריט פטריות שיטאקי צלויות, איולי חמאה מזוקקת ומח עצם ובצלים חרוכים; קרם תירס מתוק, פירורי בריוש ומרווה, ושקדי עגל בגריל פחם יפני; "קיגל" תפוחי אדמה ושורש סלרי ועוד ועוד.
מחיר 500-650 ש"ח לאדם
ג'ורג וג'ון

ג'ורג' וג'ון (צילום: אמיר מנחם)
ג'ורג' וג'ון (צילום: אמיר מנחם)

גרקו

במסעדות היווניות יוגשו בערב השנה החדשה ספיישלים יווניים ומלא אוזו. כריסטוס קרייספיס, דור שלישי לזמרים יוונים וזמר הבית של גרקו, ירים בבוזוקי.
בתפריט מאפה פילו מטוגן במילוי קרם פטה, פלפל שחור ואגוז מוסקט (68 ש"ח), לביבות שרימפס עגבניות ופטה (72 ש"ח), תבשיל טלה עם יין לבן, פלפלים, בצל וגבינת קפלוטירי (88 ש"ח) ועוד.
גרקו

גרקו (צילום: אנטולי מיכאלו)
גרקו (צילום: אנטולי מיכאלו)

ווסט סייד

למי שסולד מסילבסטר אך רוצה בכל זאת לחגוג, מסעדת ווסט סייד במלון רויאל ביץ' תל אביב פותחת את השנה החדשה במוצ"ש (1.1.22) בארוחת טעימות חגיגית מלווה במוזיקה אלקטרונית־אוריינטלית, מופע של נגן בוזוקי ומסיבת ריקודים נוצצת.
בתפריט (הכשר) מגש טעימות זוגי: פרנה, איולי סחוג וזיתים, בריוש סנדוויץ טוניסאי, קונפי כרישה צעירה, סלט ירוקל'ה, סלט עוף ממזרח למערב, קרודו אינטיאס; ריזוטו פטריות ותרד, מסאחן עוף סטייל ווסט סייד, פילה בר ים וניוקי תפוחי אדמה ועוד, וקינוח.
מחיר 400 ש"ח לאדם
ווסט סייד

ווסט סייד (צילום יח"צ ישרוטל)
ווסט סייד (צילום יח"צ ישרוטל)

טאפאצ'ולה

לחופשה קצרה במקסיקו? בטאפאצ'ולה בלוקיישן החדש תוכלו לחלום על קנקון בתפריט ספיישל ושתיה חופשית לאורך כל ערב הסילבסטר.
בתפריט נאצ'וס, סביצ'ה מוסר ים טרי, טאקו צ'ילי קון קרנה וקמרונס פריטוס – שרימפס מטוגן בבלילת בירה עם מיוקרמה צ'יפוטלה, בוריטו ברבקואה – תבשיל בקר מקסיקני ועוד, ולסיום צ'ורוס עם גלידת שמנת ותותים עם קצפת ושוקולד.
מחיר 225 ש"ח לאדם
טאפאצ'ולה

טאפאצ'ולה (צילום: רן בירן)
טאפאצ'ולה (צילום: רן בירן)

יאוזה

באסייתית במתחם סרפינה בצפון העיר מציינים סופ״ש של חגיגות סילבסטר (30.12-1.1) עם די ג'ייז מתחלפים, אלכוהול ומנות ספיישל.
בתפריט מנות מזרח אסייתיות באווירת בלינג
מחיר מ־20:30 350 ש״ח לאדם, מ־22:30 400 ש״ח לאדם
יאוזה

יאוזה (צילום: יהונתן בן חיים)
יאוזה (צילום: יהונתן בן חיים)

יאקימונו רוטשילד

שמחה ועצב בו"ז: חגיגות הסיום למסעדה היפנית האהובה מגיעות לשיא בסילבסטר, בארוחה חגיגית של 22 מנות לציון שנות הפעילות של המסעדה (התפריט מוגש כבר מהיום, כך שאין צורך לחכות).
בתפריט דים סאם, מאגורו פפר – טונה צרובה ופרוסות לימון ברוטב סויה וג'ינג'ר, דגים נאים, סושי, בלק קוד במיסו ועוד מנות שנתגעגע אליהן.
מחיר 440 ש"ח לאדם.
יאקימונו

משתה פרידה. יאקימונו (צילום יח"צ)
משתה פרידה. יאקימונו (צילום יח"צ)

מאריס

במסעדה הטורקית בצפון תל אביב מקדימים לחגוג כבר בחמישי (30.12) בערב טברנה טורקית עם מנות ספיישל, מוזיקה ואווירה.
בתפריט כל טוב טורקיה
מחיר מינימום 200 ש״ח לאדם
מאריס

מאריס (צילום: ארקדי ריסקין)
מאריס (צילום: ארקדי ריסקין)

מנחם

המסעדה־מעדנייה הקז'ואלית ברחוב הירקון מארחת לערב חד פעמי את שף ינון אלעל (משחקי השף, מחנה יהודה, מלי מלו) לארוחת סילבסטר בפרשנות אישית.
בתפריט עץ כרובית צלויה, טחינה לבנה, שקדים לבנים וגרמולטה ים תיכונית; רוסטביף סינטה ותבשיל עלי גפן; טורטילני דלעת ודואה בחמאת פלפל שחור ועוד, וכן כוס שמפניה מואט שאנדו.
מחיר 300 ש"ח לאדם
מנחם

מנחם (צילום: אלה ברלינסקי)
מנחם (צילום: אלה ברלינסקי)

מנסורה

מנסורה חוגגת את השנה החדשה עם מנות חדשות, תפריט מבעבעים, קוקטייל פתיחה ויין מבעבע בחצות ודי ג'יי שתנגן מוסיקה אקלקטית. מכיוון שבמסעדה החליטו לא לחייב במינימום הזמנה או תפריט פיקס, תאורטית תוכלו לאכול בזול יחסית.
מחיר ראשונות 52 ל-98 ש"ח, עיקריות 92-198 ש"ח.
מנסורה

מנסורה (צילום יח"צ)
מנסורה (צילום יח"צ)

מסה

שף אסף שטרן מערבב מטבח גורמה ומטבח עונתי ששואב השראה מטעמים ברחבי העולם ומחומרי גלם יוקרתיים שהוזמנו במיוחד לערב הסילבסטר. עיצוב חגיגי, דיג'יי מלווה בנגני סקסופון ונגן גיטרה חשמלית שינגנו Live on DJ והזמרת הילה בן דוד שתעלה למספר פריצות יוסיפו שיק לאירוע הנוצץ ממילא.
בתפריט קרפצ'יו סקאלופ ותותים, פואה גרא מפטה כבד אווז וקוניאק עם פטל, קרם דובדבן, קראמבל קפה, לדר פטל ובריוש צלוי; בר ים בציפוי זוקיני עם קציפת תירס, פרח זוקיני ממולא בקציצת דג; מחבת צדפות עם מולים, וונגולי ואויסטר, רוטב בר בלאן כרישה וורמוט לצד בייבי חלה.
מחיר מינימום הזמנה בשעות 19.00-22.00 – 380 ש"ח לאדם, מ־21.30 – 480 ש"ח לאדם.
מסה

מסה (צילום: אסף מנחם)
מסה (צילום: אסף מנחם)

משק ברזילי

סילבסטר 2021 יצוין במשק ברזילי בארוחה על טוהרת הצומח, קונספט נכון לפתוח איתו את השנה האזרחית החדשה בסימן חמלה על בעלי חיים.
בתפריט סשימי דלעת, לבנה קשיו וזרעי חרדל מותססים על קרקר אורז קראנצ'י, אויסטר – סטייק פטריות יער בציר שיטאקה, תפוי אדמה צלויים ועלי בר, קארי טמפה – נתחי טמפה כבוש בקארי שורשים, בטטות צלויות ואספרגוס ועוד, כולל אפריטיף, וקוקטייל/שמפניה ודיג'סטיף.
מחיר 220 ש"ח לאדם בערב הסילבסטר, 200 ש"ח לאדם לחמישי בערב ולסבבים מוקדמים בשישי.
משק ברזילי

משק ברזילי (צילום: דימיטרי פוגסוב)
משק ברזילי (צילום: דימיטרי פוגסוב)

סלון יווני

במסעדה היוונית של שף גיא פרץ מתכננים לסילבסטר ארוחה יוונית שתתפרש על פני יומיים, חמישי (30.12) ומוצ"ש (1.1.), מלווה בקוקטייל אוזו שמפנייה חגיגי. במוצ"ש יצטרפו כתכנית אמנותית לא פחות מאשר שני זמרים מיוון עם נגנים בלייב, נטסה מאתונה ורפאיל מסלוניקי.
בתפריט מגדל חצילים פריכים, צזיקי ופטה יוונית; כיסוני פסטה במלית תערובת גבינות יוונית, פורטבלו בגריל וכמהין; בר ים לזוג אפוי בעשבי תיבול, שום ושמן זית עם ירקות צלויים בגריל ועוד.
מחיר 350 ש"ח לאדם
סלון יווני

סלון יווני (צילום: גדי אוהד)
סלון יווני (צילום: גדי אוהד)

סרפינה

באיטלקיה באיינשטיין חוגגים סופ״ש סילבסטר (30.12-1.1) עם DJ מתחלפים, ספיישלים מהמטבח ומהבר ושמפניות.
בתפריט פיצות ופסטה בגבוה ועוד דברים טובים מהמטבח האיטלקי
מחיר 280 ש״ח לאדם
סרפינה

סרפינה (צילום: גיל אבירם)
סרפינה (צילום: גיל אבירם)

פארוק בשוק

לרגל חגיגות שנת 2022 משיקה מסעדת פארוק בשוק תפריט מנות ספיישל חגיגי ורומנטי בשיתוף בית השמפניה MOET ET CHANDON.
בתפריט אויסטרים עם ויניגרט שמיר ופלפל חריף (109 ש"ח), קוקי סאן ז'אק ורוטב חזרת (94 ש"ח), פטוצ'יני חלמונים ברוטב שמפניה וונגולי טרי (89 ש"ח), סביח קוויאר (119 ש"ח) ועוד.
להזמנות

פארוק בשוק (צילום: ליאל סנד)
פארוק בשוק (צילום: ליאל סנד)

פופ אנד פופ

לכבוד חגיגות השנה החדשה יהפוך מתחם מסעדת פופ אנד פופ לחגיגה של צבעים, אמנות, מוזיקה חיה והפתעות, וכמובן מנות ספיישל חגיגיות.
בתפריט לובסטרים, רולים מיוחדים, קינוחים חדשים ועוד ועוד.
מחיר מ-400 ש"ח לאדם

פופ אנד פופ (צילום יח"צ)
פופ אנד פופ (צילום יח"צ)

פופינה

השף אוראל קמחי יצר לכבוד ערב השנה האזרחית החדשה ארוחת טעימות חגיגית ויצירתית. לצד לתפריט הטעימות יוצעו לאורחים אויסטרים, תפריט ספיישל שמפניות, וויסקי מקאלן וקוקטיילים, ואת הערב ילווה די.ג'י שינגן עד הספירה לאחור וכמובן במסיבה שלאחריה.
בתפריט קרם כבד אווז, קונפיטורת אפרסמון, סלסת אפרסמון כבוש ברום, בריוש צלוי; סשימי טונה, קרפצ'יו לפת צלויה, קוויאר שחור, ויניגרט שמפניה; פילה בר ים צלוי, קרם פקיילה, טורטליני כרישה, בר בלאן עירית ועוד.
מחיר סבב ראשון מ־18:30 420 ש"ח, סבב שני מ־21:45 460 ש"ח לאדם.
פופינה

פופינה (צילום יח"צ)
פופינה (צילום יח"צ)

פיש קיטשן

מסעדת השף הכשרה החדשה Fish Kitchen, אחות למיט קיטשן הבשרית, מציעה סוף שבוע של חגיגות עם תפריט ספיישל דגים, משקאות אלכוהוליים ומוזיקה עד השעות הקטנות של הלילה. חמישי (30.12) ומוצ"ש (1.1).
בתפריט סביצ'ה לוקוס, טונה אדומה צרובה, מוסר ים וביצת שניצל, סטייק לוקוס על קרם פולנטה ועוד (68-168 ש"ח).
התעשייה 10, תל אביב, 03-5629900

פיש קיטשן (צילום משלוחה מושיק שמה)
פיש קיטשן (צילום משלוחה מושיק שמה)

קלארו

שף רן שמואלי מתחיל את הסילבסטר כבר בכריסמס: תפריט חגיגי שיוגש לאורך שבוע (24-31.12) ילווה ביינות יקב גוט אוגאו האוסטרי המתמחה ביינות טבעיים (מופיע במסעדת נומה ובמסעדת גרניום). לראשונה בישראל יוגשו בכוסות מגנומים ויינות נדירים שטרם נראו בארץ. בסילבסטר עצמו תתווסף לחגיגות מוזיקה חיה.
בתפריט בשר סרטנים כחולים עם חמאה חומה וקרם בטטה לבנה (98 ש"ח), קרודו דגים ופירות ים קוויאר שחור ושרימפס אדום (178 ש"ח), קרפצ'ו לוקוס עם שומרים מוחמצים והדרים מסוכרים (72 ש"ח) ועוד. ביום שישי מינימום 450 ש"ח לאדם.
קלארו

קלארו (צילום: יהונתן בן חיים)
קלארו (צילום: יהונתן בן חיים)

קמאקורה

המסעדה במתחם הבורסה מקדימה את הסילבסטר ליום חמישי (30.12) על מנת לאפשר גם לשומרי כשרות לחגוג.
בתפריט ארוחת טעימות (קייסקי) חגיגית בת 9 מנות כגון טרטר דג עם נורי בטמפורה, יוז‘ו קושו קרם אבוקדו וואסבי; מנצ'י קאטסו – קרוקטים יפניים במילוי בשר צלעות בקר כרישה, ג'ינג'ר ותבלינים, ולקינוח קרם הדרים, קרמבל ברטון וקציפת פסיפלורה. 240 ש"ח לאדם.
קמאקורה

קמאקורה (צילום: מידן מור אלון)
קמאקורה (צילום: מידן מור אלון)

קפטן הוק

המסעדה ובר קוקטיילים המבוססת על דגים ופירות ים עם טוויסט ערבי מקומי מציעה לסילבסטר ארוחה ממטבחו של השף עומר עילואן לחברים או זוג רעב במיוחד: 4 מנות ובקבוק יין מבעבע.
בתפריט פיש & צ'יפס – דג קוד נורווגי מטוגן בבלילת בירה וצ'יפס כפרי; צזיקי ים; סביצ'ה דג ים קצוץ עם עשבי תיבול, בצל סגול ופרי עונתי; פישווארמה ועוד. 250 ש"ח לאדם.
קפטן הוק

קפטן הוק (צילום: אנטולי מיכאלו)
קפטן הוק (צילום: אנטולי מיכאלו)

רובע בר יין

ביסטרו היין בדיזנגוף מגיש בסילבסטר את מיטב מנות המסעדה בליווי בקבוק יין. קליל, אלגנטי ובלי למכור כליה.
בתפריט שתי מנות ראשונות לבחירה, הכוללות בין היתר פולנטת תירס, ריזוטו כמהין, פטה כבד, ברוסקטה ארטישוק וקממבר, קרפצ'יו בקר בליווי בלסמי מצומצם וגבינת פרמז'ן; שתי עיקריות לבחירה כגון רביולי פולנטה ברוטב שמנת ותרד, פיצת כמהין, סלט סלק וגבינת שברה ועוד, קינוח ובקבוק יין אדום/לבן לבחירה (בקבוק שמפניה בתוספת תשלום).
מחיר 379 ש"ח לזוג
להזמנות

רובע בר יין (צילום: יהונתן בן חיים)
רובע בר יין (צילום: יהונתן בן חיים)

ריבר

בימים חמישי ושישי (30-31.12) התפריט החדש והמשודרג של הרשת יוגש באווירה חגיגית עם די ג'יי, ארוחה שתיקח אתכם לארצות רחוקות בביס אחד.
בתפריט מנות בסגנון אסייתי, סושי, נודלס ועוד לצד מבחר בירות יפניות וקוקטיילים חדשים.
מחיר ללא שינוי מהמחירים הקבועים של התפריט וללא מינימום הזמנה
ריבר

ריבר (צילום: דוד מויאל)
ריבר (צילום: דוד מויאל)

שיינע

במטבח אינטימי שמבוסס על דגים ופירות ים יגיש שף אסף גבאי ארוחת מנות ים מחומרי גלם יוקרתיים במיוחד, כמתחייב מהמעמד.
בתפריט 30 גרם קוויאר שחור ישראלי, בליני וקרם פרש (320 ש"ח); טרטר אינטיאס, קוויאר שחור, עירית וגספצ'ו סלרי (74 ש"ח); פלטת רויאל עם שרימפס קריסטל, אויסטרים, סשימי טונה אדומה, אינטיאס, פלמידה ואיולי ליים (140 ש"ח); פלטת קינוחים (110 ש"ח).
שיינע 

שיינע (צילום: אסף קרלה)
שיינע (צילום: אסף קרלה)

TYO

היפנית הנוצצת פותחת את השנה בארוחה מיוחדת שיגיש שף יאמה סאן: מנות גורמה חגיגיות מהמטבח היפני מחומרי גלם שהוזמנו במיוחד לרגל האירוע. המסעדה תעוצב באווירת ג'ונגל טרופי ודיג'יי נמי צוקר ינגן פס קול באווירת לאונג', שיתפתח להאוס וטכנו.
בתפריט אויסטרים ג׳לארדו, קוויאר על בליני עם קרם פרש ווסאבי ולובסטר רול טרי, לובסטר שלם, דובר סול וצלעות טלה ועוד, וכן קוקטיילים מיוחדים לשנה החדשה, יינות אדומים מהמרתף ושמפניה יוקרתית במחיר מבצע.
מחיר מינימום הזמנה מהשעה 20:00 – 350 ש"ח לאדם, מהשעה 22:15 – 550 ש"ח לאדם
tyo

TYO (צילום: אנטולי מיכאלו)
TYO (צילום: אנטולי מיכאלו)