99 בעיות

העברנו לילה עם המלך של אלנבי 99

אסי נקדאי בילה כמעט עשור במתחם הזה (קוקיז אנד קרים, טיילור מייד וכו'). עם סגירת המתחם, הוא מתכנן את הצעד הבא

צילום: תמיר דוידוב
צילום: תמיר דוידוב
8 ביולי 2019

24:00 – הסופ"ש האחרון היה עבור אסי נקדאי (41) סופה של תקופה. במשך כמעט עשור הוא במתחם של אלנבי 99 (קוקיז אנד קרים, סליפרז, טיילור מייד, בית הפסנתר) כבעלים של בר הקוקיז אנד קרים והמועדון סליפרס מתוך המתחם לצד חברות קרובה לשותפיי שאר המתחם . אך הוא אינו עצוב. "אני לא רוצה שאנשים יהיו עצובים על הסגירה כי אני שמח", הוא צוחק. "הגעתי למקום שכבר אמרתי 'די, אני רוצה משהו אחר'. נמאס לי מברים של לייט נייט. כשאתה מארח כל לילה כל הלילה, זה לפעמים תופס אותך. אז אם אני לא עצוב, אף אחד לא צריך להיות עצוב". ואכן אין סיבה להיות עצוב במסיבה כזאת – מתחם שלם מלא בליינים הפועל במשך סופ"ש שלם עם יותר מ־70 די.ג'ייז מהסצנה. "ריי הראל המדהימה ואני בנינו את הליינאפ מתוך מחשבה על כל די.ג'יי ודי.ג'יי ומה הוא יעשה לקהל, איך הוא יגרום לו להרגיש".

2:00 – הוא סוג של כוכב בערב הזה. "אווירת שפע", הוא אומר בחיוך. תחושת הסיום המופצת אל כל בליין ובליין מוציאה מהם את המיטב על הרחבה. אנשים טופחים לו על השכם, לוחצים את ידו, מודים על תקופה ארוכה, מעלים זיכרונות, מחווים על בן או בת זוג שהכירו כאן, מסתכלים עליו במבט של "לאן נצא עכשיו?". אף שהוא נמצא במסיבת סגירה של שני מקומות שבבעלותו, הוא כבר חושב על הדבר הבא. קודם ייקח שלושה חודשים של מנוחה כדי לבלות עם האישה והתינוקת הטרייה. "בחגים ובחורף נחזור בשאיפה לזעזע ולחדש. יהיו גם הפקות חוץ, נתארח במקומות", הוא מבטיח, מבלי לתת תשובה חד משמעית לשאלה ההיא.

4:00 – "הייתי כאן שותף יחיד במשך שבע שנים, זה מטורף", הוא מחווה על בר הקוקיז, הבייבי שלו. "אני זוכר שלא הבינו למה אני פותח מקום דווקא כאן. זה היה בתקופה שדיזנגוף היה ה־רחוב (הוא היה הבעלים של הסקס בוטיק – נ"ב), ועוד לא הייתה האווירה ההיפסטרית של האזור שאני קורא לו דאונטאון. לא היה תדר, לא היו מסעדות טרנדיות. הייתי רב עם הומלסים שלא יישבו כאן כדי שלא יבהילו את הבליינים".  למרות היותו זאב בודד במונחים של לילה, אסי מדבר רבות על הצוות שלו: "בלעדיהם זה לא היה קורה. אתה יכול לחשוב שאתה בעל המקום הכי טוב שיש – אבל בלי צוות נכון, שתסמוך עליו, שילך איתך וינהל כל מערך ומערך – זה לא אפשרי. אתה לא יכול לעשות את זה לבד".

6:00 – "יש משהו סימבולי בסגירה של המתחם, וגם בכך שבית מעריב נסגר בסמוך", הוא אומר. "להגיד 'אין פה כלום' זה לא נכון. יש אנשים מקצוענים, יש צוותים מטורפים – אבל אין רצון או כוח לחדש". בדומה ללילות אחרים נקדאי יישאר במתחם כל הלילה, אבל הלילה בפעם האחרונה. הוא מתלבט לגבי שיר הסיום של הערב. כמי שבעברו היה סטודנט לתולדות האמנות וצילום הוא חייב הקשר, הוא חייב שלהכל יהיה סיפור. הוא כבר מתכנן את הפריים האחרון של המסיבה הזאת.

מה מעניין אותך בלילה? מקומות מגניבים של קולינריה ואלכוהול טוב
משהו שאנשים לא יודעים: שאנחנו המקום היחיד שאירח די.ג'ייז יותר מ־25 שעות ברצף על העמדה
תגדיר את הקוקיז בשלוש מילים: מקום של אנשים
טיפ לבעל הבר המתחיל: אתה חייב להביא טוויסט אמיתי ול־ח־ד־ש!