אוריה גנור, הבעלים של עלמה ביץ', עובד שם מגיל 12. זו העיר שלו

אוריה גנור (צילום אלעד חכים)
אוריה גנור (צילום אלעד חכים)

"העיר שלי" - מדור שבו בוחרות דמויות עירוניות מוכרות את המקומות האהובים עליהן. והפעם: אוריה גנור יודע שכולם במדור הזה תמיד בוחרים את פארק המסילה, אבל מה לעשות שהם צודקים? וגם: המקום בו הוא עולה לתקלט, אבל רק אם מבקשים יפה

27 בנובמבר 2022

1. בית קנדינוף

נדב רפפורט ושותפיו ליאור ואמיר הקימו את המקום המושלם בעיניי. אוכל מעולה, צוות נפלא, אווירה שמחה, ואחד, נדב. כשעלמה ביץ' נסגרת אחרי השקיעה, שם תמצאו אותי עם כוס סאנסר וצחוק מתגלגל.
הצורפים 14

2. פארק המסילה

כמה כתבו במדור הזה על פארק המסילה. וצודקים כולם. סוזאנה מאתרים ועיריית תל אביב חיברו את דרום העיר באינטילגנציה ואהבה, ויצרו חיים חדשים. אני אוהב לרכוב שם על האופניים, לשמוע מוזיקה ולראות את כל ההורים והילדים משחקים.

פארק המסילה. צילום: shutterstock
פארק המסילה. צילום: shutterstock

3. HIVE

אני אוהב לשמוע מוסיקה ולרקוד, זה הבילוי המועדף עליי – בכל שעה שתגיע להייב יהיה די ג'יי מעולה על העמדה ומספיק מרחב כדי לרקוד מהנשמה.
רוטשילד 33

4. רזיאל דינר

את רזיאל דינר הכרתי במקרה. שמעתי מוזיקה מעולה בוקעת מהשכנים (המפיק יעקב בהרב והשף רן וייס) והלכתי לבדוק מה קורה. גיליתי קסם. מאז, בכל פעם שאני עובר שם אני נכנס לראות מה קורה ומגלה את המסיבה הכי טובה בעיר. ואם מבקשים, אני גם עולה לתקלט.
רזיאל 7

מחכים לכם

Posted by RazielDinner on Sunday, September 18, 2022

5. עלמה ביץ'

נולדתי פה. בחופש הגדול של קיץ 1999, גיל 12, הלכתי למכור ארטיקים וקולה ב"קיוסק" של מאנטה ריי והתאהבתי. באנרגיה, באופטימיות. בגיל 14 עבדתי כבר כביץ' בוי בחוף, בגיל 17 התקדמתי לברמן. בגיל 25 ניהלתי. בין לבין השלמתי תואר ראשון בפסיכולוגיה, סוציולוגיה ומדעי המדינה – וניסיתי לבנות מקום אוהב, שמקבל את כולם ומזכיר לכולם שהכול די טוב. לפעמים זו מילה טובה או מרגריטה, לפעמים השיר הנכון פוגש את האדם הנכון. אם תל אביב זו העיר שלי – עלמה ביץ' זה הבית שלי. וכולם מוזמנים.
קויפמן 7