המקום שנראה כמו הטריפ שלי: העיר של איש הלילה אורן ישולה

אורן ישולה (צילום: אסף קרלה)
אורן ישולה (צילום: אסף קרלה)

"העיר שלי" - מדור שבו בוחרות דמויות עירוניות מוכרות את המקומות האהובים עליהן. והפעם: איש חיי לילה (OTH מרשת מלונות בראון) שחושף בפנינו פרטים מעניינים מאוד על תנודות צפויות בסצנת האוכל בעיר. שווה להיכנס

14 בנובמבר 2021

1. מלי מלו

מקום שנועד לתת דינר ומסיבה יחד ומזכיר מקומות בגגות של מלונות בלוס אנג'לס. הוא מעוצב בסגנון יוקרתי ויש בו דואליות בכך שאחרי ארוחת הערב האורות מתעמעמים והמוזיקה מתגברת, כשבחוץ יש כל הזמן אווירת לאונג'. את מלי מלו הקמנו עם שף מאיר אדוני וזה המקום היחיד שיש לו בארץ. שיתוף הפעולה בין מלונות בראון ושפים מובילים נמשך בצ'נה, המסעדה החדשה של תומר אגאי, ובסניף של מלכה הכשרה של אייל שני, שיפתח בקומת הכניסה של מלון דברה בראון. אייל יביא את המסעדה והקולינריה ואנחנו נביא בר שיקבל את האוכל מהמסעדה, עם הסטייל והאווירה והטוויסט האלכוהולי שלנו.
יבנה 42 תל אביב

מלי מלו (צילום: אסף קרלה)
מלי מלו (צילום: אסף קרלה)

2. פיצה פיל

אני חובב גדול של פיצות, והמקום היחיד שעשה לדעתי טוויסט בשנים האחרונות הוא פיצה פיל. אני אוהב את הפיצה עצמה וגם הקטע של צ'יפס כטופינג מעולה בעיני.
משה סנה 54, תל אביב

פיצה פיל (צילום: אפיק גבאי)
פיצה פיל (צילום: אפיק גבאי)

3. הרברט סמואל

אין מי שלא מכיר את המסעדה הזו, שנמצאת כעת בחזקתנו במלון ברוט. בקרוב היא תיפתח מחדש בקונספט חדש שבנינו יחד עם אחד הערוצים המובילים.
קויפמן 6 תל אביב

תל אביב מתגעגעת. הרברט סמואל. צילום: דני גולן
תל אביב מתגעגעת. הרברט סמואל. צילום: דני גולן

4. פארק הירקון

יש לי חברת הפקות בשם The Tripping שעושה פסטיבלים ענקיים כמו Day Zero, פסטיבל שהתחיל בטולום שבמקסיקו ואנחנו הצלחנו להביא אותו לישראל. בפארק הירקון עשינו את פסטיבל Elecrtic Sunrise, אירוע שהשתתף בו בלאק קופי שהוא די ג'יי ענק. בפורים נעשה בפארק את פסטיבל לונאר עם סוללת אמנים בדרגת איי ליסט מכל העולם.

פארק הירקון. לעצים והופעות, כמובן. צילום: shutterstock
פארק הירקון. לעצים והופעות, כמובן. צילום: shutterstock

5. MATTA

מועדון שמרגיש כמו סלון פרטי והוא חלק מחבילת בילוי במלון לייטהאוס, שכוללת גם את הרוף טופ הייקו. יש לי עסק די גדול עם כמות גדולה של מעצבים ואדריכלים, ומטה הוא המקום היחיד ברשת שבחרתי בו כל פרט בעצמי. אם שואלים אותי איך הטריפ שלי נראה אז התשובה היא מטה. זה ההפי פלייס שלי.
בן יהודה 1, תל אביב