ביס ברמת מישלן ושלוש פיתות בדבוש. העיר של איוון מסלוב

איוון מסלוב (צילום: מתוך עמוד האינסטגרם @chefmaslov)
איוון מסלוב (צילום: מתוך עמוד האינסטגרם @chefmaslov)

"העיר שלי" - מדור שבו בוחרות דמויות עירוניות מוכרות את המקומות האהובים עליהן. והפעם: שף איוון מסלוב, בעלי מסלוב דלי ברמת החייל בהווה (טופולופומפו, הרברט סמואל ועוד ועוד בעבר) מפרגן למטבחי העילית של תל אביב, אבל בסוף הדלק שלו זה שווארמה

1. טופולופומפו

המסעדה של מורי ורבי אבי קונפורטי. כמי שעבד שם וראה מקרוב את החוויה לפרטי פרטים, טופולופומפו טובה לפחות כמו מסעדות מישלן בחו"ל.
ולטר מוזס 14

טופולופומפו (צילום: אנטולי מיכאלו)
טופולופומפו (צילום: אנטולי מיכאלו)

2. a

עבדתי עם יובל בן־נריה אצל רושפלד, והוא הבוגר המוכשר והמוצלח ביותר מתוך כל השפים שעבדו איתנו יחד אז, חלקם עומדים בראש מסעדות מובילות כיום. האוכל ב־a נפלא והרמה בו שואפת למסעדות שף בחו"ל. יובל משתמש בחומרי הגלם הטובים ביותר בארץ וכל ביס ואלמנט הוא חוויה.
דרך מנחם בגין 121

3. שילה

שילה היא ספינה יציבה, שהפכה עם השנים ליאכטה מפוארת. מקבלים בה תמורה גבוהה בכל הנוגע לדגה, ליציבות חומרי הגלם ולשירות. המסעדה גדלה מאוד אך בהווייתה היא עדיין משקפת את הרוח של שרון כהן, שנוכח בצורה חזקה. אני מעריך אותו מאוד על הדרך שהוא עשה ועל היכולת להחזיק מסעדה לבד, בלי שותפים.
בן יהודה 182

4. GDB

אחד ההמבורגרים הטובים בעיר. ג'ורג' הוא קצב על, מהמקצוענים ביותר בארץ כולה. המוצר שלו מנצח.
אבן גבירול 22

GDB (צילום: אנטולי מיכאלו)
GDB (צילום: אנטולי מיכאלו)

5. דבוש

אמנם לא ביקרתי שם זמן רב אבל אני אוהב מאוד את השווארמה של דבוש. אני אוכל שם כבר 20 שנה ומעריך את היציבות – שווארמה שהיא תמיד אותו הדבר, עמבה וחמוצים. עבורי זוהי ארוחת בוקר, צהריים ולילה אולטימטיבית בכל שעה ביום. אני מתחיל בפיתה אחת ויכול להגיע עד שלוש, תלוי כמה אכלתי בסרוויס וכמה דרינקים הורדתי בסוף המשמרת.
אבן גבירול 64