מקומות שבהם אילן בשור צילם אנשים ערומים בלילה: זו העיר שלו

אילן בשור
אילן בשור

"העיר שלי" - מדור שבו בוחרות דמויות עירוניות מוכרות את המקומות האהובים עליהן. והפעם: הצלם האגדי שהוציא באחרונה את אלבום התמונות "לילה". הוא לא רק מצלם בלילות, אלא גם אוהב לשבת במקומות עם נוף יפה בשעת שקיעה

1. מונדו

בר מדהים על גג בניין בלב שוק לוינסקי, שצופה גם לכיוון השוק וגם מערבה לים. ניהול מקצועי של המקום, ברמנים תותחים. וייב נהדר ומקום מושלם לחתונה/אירוע מיוחד אחר. לקחת משקה מהבר ולשבת בסוף יום במרפסת הפונה מערבה. תענוג.
לוינסקי 39

מונדו. צילום: אילן בשור
מונדו. צילום: אילן בשור

2. דאקיו

ברחוב קינג ג'ורג' האקלקטי, לצד חנויות נעליים, בגדים יד שניה, פלאפל, תכשיטים, דוכני אוכל מהיר, סידקית ועוד, בולטת החנות המגניבה הזו: Duck You. חנות הברווזים. ברווזים לאמבטיה, ברווזים לעיצוב הבית או המשרד, ברווזים למתנה, לאווירה טובה. מת על החנות הזו (גילוי נאות: אני אספן).
המלך ג'ורג' 12

דאק יו. צילום: אילן בשור
דאק יו. צילום: אילן בשור

3. תיאטרון תמונע והמשכן לאמנויות הבמה

שני קצוות של תרבות ואמנות. מצד אחד מרכז תרבות ממוסד, בלב העיר, מתוקצב, עם תיאטרון ובית אופרה מכובדים, ומוזיאון שמציג תערוכות גדולות ומעניינות בחלקן המכוונות לקהל הרחב (לא שופט). מצד שני תיאטרון תמונע, מרכז פרינג', מקום שמאפשר יצירה עצמאית, עיסוק בתכנים שלא היו מקבלים במה בתיאטרון הממוסד. מקום שמשלב דיסציפלינות שונות: תיאטרון, מחול, פרפורמנס, מוזיקה, אמנות פלסטית וקולנוע. אני דוגם מזה ומזה.
שונצינו 8, ליאונרדו דה וינצ'י 28

מוזיאון תל אביב. צילום: אילן בשור
מוזיאון תל אביב. צילום: אילן בשור

4. רחוב ביאליק בואכה בית העיר

רחוב יפהפה עם ניחוח של תל אביב של פעם. בניינים יפים (חלקם משומרים), בית ראובן, בית ביאליק, ובסופו כיכר ביאליק היפה והצנועה עם בית העיר (בניין העירייה הישן). זה אחד הבתים היפים והמרשימים לדעתי בתל אביב. צילמתי שם כמה צילומים לפרויקט האחרון שלי "לילה".

בית ראובן. צילום: אילן בשור
בית ראובן. צילום: אילן בשור

5. לולי Loullie

בר/מסעדת חוף בחוף גורדון. מקום יפה, עיצוב נעים, נוף מערבה (הכי שווה בשקיעה), שירות מצוין ואוכל מושלם שלא פוגשים במסעדות על החוף. אווירה כיפית. סוף סוף מקום שווה על הים.

לולי. כן בבקשה. צילום: אסף קרלה
לולי. כן בבקשה. צילום: אסף קרלה

הצלם אילן בשור הוציא באחרונה את "לילה" – אלבום ובו תמונות שצילם בימי הקורונה ברחבי העיר. לפרטים נוספים ולרכישה