קוקטיילים עונתיים ומאפה ישר מהחלון. העיר של איתיאלה היאט

איתיאלה היאט (צילום שירן כהן שי)
איתיאלה היאט (צילום שירן כהן שי)

"העיר שלי" - מדור שבו בוחרות דמויות עירוניות את המקומות האהובים עליהן. והפעם: זוכת העונה התשיעית של "מאסטר שף" שתתארח השבוע ביום הולדת לבושוויק, עם חמש המלצות למקומות שאתם באמת - אבל באמת - לא מכירים עדיין

1. ירוקל'ה

למרות שאני משוחדת, החנות שלנו בדרום תל אביב זו המלצה אובייקטיבית לגמרי – לוקיישן חובה לכל טבח ופודי. חוץ מדברים שמגיעים לחנות כל יום – תבלינים וחליטות שאפשר לטעום ולהריח, דבר שאינו מובן מאליו – אפשר למצוא דברים לא שגרתיים כמו עלי חזרת ועלי חרדל. לפעמים מתקיימות הדרכות מתוכננות או ספונטניות ותמיד יש שם עניין. תמיד כשאני מגיעה לתל אביב אני עוברת שם ומקבלת השראה.
אבולעפיה 11

2. ויויאן

אני הרוסה על אביב באופן אישי, צלמת אוכל וואו ומיקסולוגית שמביאה לקוקטיילים את הנושאים הכי מדוברים כרגע באוכל. בוויויאן יש הרבה קוקטיילים עונתיים ואביב מבינה קולינריה ממקום של אדם שמבין ומתעניין.
סמטת השוק 3

3. אלכסנדר

אלכסנדר היה אחד מהמורים לקונדיטוריה כשלמדתי בדנון, ובכל פעם כשאני באזור אני משתדלת לקפוץ אליו. הוא גאון במאפים ועוגת הגבינה הבאסקית שהוא מכין היא הכי טעימה שאכלתי.
לילינבלום 18

4. מאפיית הלחם הבוכרי אמנון

מקום קטן בתל אביב שאני עוצרת בו בכל פעם שאני מגיעה לעיר וקונה גוז'גיז'ה במילוי בשר ושומן כבש. חוץ מזה שהמאפה מושלם, לקנות מחלון תמיד קונה אותי.
שז"ר 11

5. גן השקמים

אמנם המקום עדיין בהרצה שקטה אבל אני חייבת להמליץ עליו בגלל דנה לי ברמן, שפית ששמה כבר הולך לפניה. מרגש שהיא חוזרת לעולם המסעדנות במקום שמגיש קלאסיקות איטלקיות בפרשנות שלה ברמה גבוהה מאוד. אוכל לא מתיימר, טעים ויפה, והמקום עצמו הכי נעים בעולם עם בריזה וצל. אפשר להגיע עם הילדים, לתת להם אוכל טעים ולרות ברחבה של הבימה ובאותו זמן ההורים יכולים לשתות משהו. וגם יש ליד חניה ועבורי, כמי שמשתדלת לא לנהוג בתל אביב, זה יתרון ענק.
תרס"ט 4

כחלק מחגיגות יום הולדת 5 לבושוויק, איתיאלה תתארח במקום להשקת הבלאדי בראנץ', סדרת בראנצ'ים חדשה שבה יוגשו גרסאות שונות לבלאדי מרי ותפריט מאפים מיוחד. בושוויק, נחלת בנימין 28, שישי (19.5)