פטיש לחוליו איגלסיאס ובשר למתקדמים. העיר של אנשי בנץ בראדרס

בן ומתן בזילר, הם הבנץ בראדרס (צילום גיל אבירם)
בן ומתן בזילר, הם הבנץ בראדרס (צילום גיל אבירם)

"העיר שלי" - מדור שבו בוחרות דמויות עירוניות מוכרות את המקומות האהובים עליהן. והפעם: בן ומתן בזילר, האחים מאחורי ההמבורגריה בנץ בראדרס, מנהלים אורח חיים שונה לגמרי (כשאחד מארגן את הילדים לגן, השני עדיין בבילוי בר) אבל הם מסכימים על כל שאר הדברים

1. אוזריה

מעבר לזה שהאווירה במקום הכי כיפית שאפשר ולעובדה שאנחנו מתים על אוכל ים תיכוני, לאביבית יש ידיים שמלאכית נגעה בהן. היא עושה הכול כל כך טעים ומדויק שאנחנו בכל פעם מבסוטים כאילו זאת הפעם הראשונה. ואם זה לא מספיק אז יש גם את הנקסט דור שאמאל'ה איזה כיף שם. אה ואנחנו גם מתים לא רק על אוכל ים תיכוני אלא גם על כוח נשי!
מטלון 44

2. וואן בר

כשבן מארגן את הילדים לגן, מתן כנראה יהיה בערך באמצע הבילוי בוואן – בר לייט נייט (אבל פתוח החל מ-21:00) סופר נייס עם אווירת דארק ועיצוב מטריף עם פטיש קיצוני לחוליו איגלסיאס. כל החוויה בוואן לא שגרתית בלשון המעטה ואפילו סוריאליסטית. בזכות המוזיקה, האלמנטים והצוות הוא הפך מ-day one לפייבוריט של מתן.
מקווה ישראל 1

3. לה טיגרה

רצה הגורל ושם לנו מול האף את הפיצה הכי טעימה בארץ כדי שלא נצטרך ללכת רחוק, עם האנשים הכי טובים ומקצועיים שיש. אנחנו אוהבים ומעריכים אנשים שלוקחים את המקצוע שלהם ברצינות ועושים את הדברים כמו שצריך. וחוץ מזה שירון הוא לב מהלך ואנחנו אוהבים אותו אהבה של בראדר.
פרנקל 9

4. אומצה בשוק

כי זאת לא באמת קצביה כמו שאתם מכירים, זה בית בשר למתקדמים. למתקדמי לסת אם תרצו. גילי ואוהד, שהם האנשים שעושים את הבשר הכי טעים בארץ ואולי בעולם, פתחו מול הבסטה קצביה שהיא כמוהם – שונה מיוחדת ומדהימה. מעבר לפינוקים שרצים שם בימי שישי ובכלל, ההסתכלות על בשר היא אחרת. למשל תוכלו לרכוש ריפ שלם של אנטריקוט ולהיות מחוברים אליו בפלאפון עם אפליקציה. בעזרת סנסורים שמחוברים אליו תוכלו לדעת מה קורה איתו בכל רגע, כמה נוזלים איבד וכן הלאה. וככה גם לדעת אחת ולתמיד כמה מיושן אתם אוהבים את הסטייק שלכם. עזבו, פשוט תקפצו לשם, אבל תשתדלו לא לבקש מהם שניצל.
השומר 1

5. בית קפה של האחים

אנחנו מאוד אוהבים פחמים. וגם מאוד אוהבים בלאדי ועונתי ולכן מאוד אוהבים ומעריכים את האחים דוקטור ואת המסעדות שלהם. הקפה שלהם לא שונה, אווירת פטיו בפרובנס או בדרום איטליה, דגש על חומרי גלם וייצור מקומי, מכולת מלאה בכל הטוב שיש לארץ להציע, מלא עשבי תיבול, הכל כל כל כיף וכל כך טעים שאנחנו ממש מרגישים בני מזל שהם פה לידנו באבן גבירול. ובנוסף, הלב שלהם במקום הנכון מבחינתנו וזה מאוד מוערך.
אבן גבירול 26