דודא, הראפר הכי אשדודי שאי פעם אושדד, לוקח אותנו לטיול בעיר שלו

כבר לא במבוא. דודא (יובל ניאזוב). צילום: ולדה כצמן
כבר לא במבוא. דודא (יובל ניאזוב). צילום: ולדה כצמן

"העיר שלי" - מדור שבו בוחרות דמויות עירוניות מוכרות את המקומות האהובים עליהן. והפעם: דודא (יובל ניאזוב), שהוציא אלבום סולו ראשון מחוץ להרכב מבוא הדודאים, ממליץ לנו על המקומות הכי טעימים, יפים ומהנים בעיר שממנה בה

״זה״

בשר, חברים, אנשים טובים ושירות יוצא מן הכלל – אפילו הופעות ומוזיקה טובה תוכלו למצוא במקום. הבעלים של המקום אדם מזמן, חבר כמו אח, ושלא נדבר על השף אורי אלמליח שכל מגע ידו הופך לזהב. המקום היחידי שהבת שלי אוהבת לאכול בו בשר מחוץ לבית.
מפקורה 1, אשדוד, חוף הקשתות

מטילדה בר

בר נפלא עם אוכל טעים שנותן מקום לתרבות ההיפ הופ ולאמנים. אני אישית אוהב את העובדה שהמקום יחסית קטן, אבל מלא בוויב ומשדר אהבה ומשפחתיות. תוכלו למצוא שם לפעמים את די ג'יי קוש על העמדה מפיץ את הבשורה.
ההגשמה 38, אשדוד, אזור כיכר הסיטי

הנאפו

מהפאבים הוותיקים של העיר, קיים כשלושים שנה לפחות, עם אופי ייחודי ואנשים בצבע. לרוב מנוגנת שם מוסיקה ישראלית ורוקנרול ישר לנשמה. תמיד כיף להגיע לשם!
התקשורת 8, אשדוד

סטיגמה טאטו

חנות הקעקועים והנעליים הכי סטייל במדינת ישראל. בבעלות גאביו אבונו האחד והיחיד, בעצמו אמן מקעקע מדהים שאין כמותו! עוד דבר שאני אוהב בחנות הזאת הוא שיש שם את הסניקרס הכי יפות וייחודיות בעולם.
רוגוזין 25, אשדוד

astronaut ????????‍???? ????????….DONE BY @stigmaaaaaaa

Posted by Stigma Bodyart on Sunday, February 12, 2023

תצפית גבעת יונה

תצפית מיוחד המשקיפה על החוף ועל נמל באשדוד. מקום שלו ומרגיע שאני אוהב ללכת אליו לנקות את הראש. מצאתי את עצמי הרבה פעמים נוסע לשם כשאני רוצה לעשות חשבון נפש.
רחוב יאיר 4, אשדוד

דודא ישיק את אלבום הבכורה שלו, "אפור", במועדון הגגרין ב-25.3. לרכישת כרטיסים