הארוחה המקסיקנית הכי טובה מסתתרת במכולת. העיר של די.ג'יי מש

מדבר עם הידיים בדרכים מסוכנות. די.ג'יי מש. צילום: תמיר מוש
מדבר עם הידיים בדרכים מסוכנות. די.ג'יי מש. צילום: תמיר מוש

"העיר שלי" - מדור שבו בוחרות דמויות עירוניות מוכרות את המקומות האהובים עליהן. והפעם: רגע לפני שהוא מביא את כל הראפרים החמים לגגרין (ג', 24.1) מישר כהן, או די.ג'יי מש עבורכם, מספר לנו את הסוד לפהיטס הכי טובות בעיר ומהי חנות התקליטים שנותנות לו לחפור

1. קפה שפירא

דבר ראשון אני חייב לתת ביג-אפ לקפה שפירא. אף פעם לא הרגשתי שיש לי כזה מקום שכונתי עד שעברתי לשפירא. קפה שפירא מאפשר לך לרדת בבוקר לשתת קפה עם הפיג'מה, בצהריים לבוא עם הילדים ובערב לשתות בירה עם חברים, לתת בראש. הכל באווירת איזי-גואינג, ליד הבית. ומצד שני, אתה פוגש שם מלא אנשים שאתה עובד ומתעסק איתם.
רלב"ג 15

הכי איזי גואינג. קפה שפירא. צילום: אנטולי מיכאלו
הכי איזי גואינג. קפה שפירא. צילום: אנטולי מיכאלו

2. המכולת המקסיקנית (לה טיינדה)

זו בעצם מכולת דרום אמריקאית, אבל בגלל שאנחנו בארץ אז כל דרום אמריקה הפך לעם אחד. אפשר להשיג שם את כל הרכיבים שאתם רוצים כדי לעשות ארוחה מקסיקנית כמו שצריך, שאף מסעדה מקסיקנית לא תוכל לתת לכם. יש שם את הפהיטס הנד-מייד הכי טובות בתל אביב, הן מגיעות קפואות ואתה מחמם בעצמך. בשביל החוויה המלאה אני ממליץ להגיע לשם ביום שישי בצהריים, כי הם מוציאים החוצה מוזיקה ובירות, ויש וייב של כל סוגי הספרדית והפורטוגזית בארץ, במקום אחד.
לבנדה 17

3. חוף גבעת העליה

בקצה הדרומי של יפו מתחבא חוף העליה, שזה חוף שמתחלק לשני סטיילים: האחד לגונות קטנות ושקטות, ולא עמוקות, שזה מדהים עם ילדים. ומהצד השני יש מסעדה וגלים חזקים שתמיד נותנים בראש. בקטע מדהים יש שם איזה 30-40 אחוז פחות אנשים משאר החופים.

ספסלים עם נוף פרימיום בגבעת עליה. צילום: רמי רפנר, מתוך אתר פיקיויקי
ספסלים עם נוף פרימיום בגבעת עליה. צילום: רמי רפנר, מתוך אתר פיקיויקי

4. נואבה

צריך להמליץ על חנות תקליטים, אז כמובן שאמליץ על נואבה, שבעצם מייצרת את חוויית הדיגינג האולטימטיבית – דיגינג, למי שלא יודע, זה לחפור בתקליטים עד שאתה מוצא משהו חדש שלא ציפית למצוא. אתה יכול להתיישב, להזמין בירה, אולי להדליק איזה אחד, ואז להסתובב ולהמשיך לחפור, או לקחת הפסקה נוחה, בלי שאתה מרגיש שאתה מפריע למישהו או צריך לצאת החוצה לנשום. אתה פשוט יכול להמשיך את הדיגינג באווירת יציאה.
יפו 9

ככה עושים דיגינג? נואיבה רקורדס. צילום: הילה עידו
ככה עושים דיגינג? נואיבה רקורדס. צילום: הילה עידו

סניקרבוקס

חייב לתת מקום לאיפה שאני קונה את הסניקרים שלי. סניקרבוקס תמיד שומרים אותי פראש במחירים שפויים. בתור בן אדם שלא אוהב לגלוש הרבה באינטרנט, או לעשות קניות בכלל באינטרנט – אם לא שמתם לב, המלצתי על חנות תקליטים – אז על אחת כמה וכמה זה תופס על משהו שאתה לובש על עצמך, שאתה רוצה למדוד ולראות. הם גם תמיד יודעים איכשהו להתאים לי את הנעל הנכונה.
ביילינסון 1

די.ג'יי מש יארח את שאנן סטריט, פלד, וייב איש, סוויסה, עדן דרסו, כהן ועוד אמנים במופע להקה מיוחד (אל דאגה, יהיו סקראצ'ים) שיערך בגגרין ביום ג' הקרוב, 24.1. לפרטים וכרטיסים