היא הראשונה לשפוט מקומות של חברים לחומרה. העיר של דנה לי ברמן

אנחנו נתגעגע, היא כנראה קצת פחות. דנה לי ברמן (צילום אורן שלו)
אנחנו נתגעגע, היא כנראה קצת פחות. דנה לי ברמן (צילום אורן שלו)

"העיר שלי" - מדור שבו בוחרות דמויות עירוניות מוכרות את המקומות האהובים עליהן. והפעם: דנה לי ברמן (בר א וין, פרונטו וגם "המסעדה הבאה") עדיין מאוהבת במסעדות שהיא עבדה בהן, גם בתור לקוחה. עם פלפל אדום, לעומת זאת, יש לה יחסים יותר מורכבים

1. קפה תמתי

גילוי נאות, אחד השותפים הוא חבר הכי טוב שלי אבל אני הראשונה שהייתי שופטת אותו לחומרה אז אני לא משוחדת. מלבד זאת, באמת יש שם את הקפה הכי טוב ומדויק בארץ, ולא משנה איך שותים אותו – יש שם גם אווירה וסטייל, אמת, כנות ואפס פלצנות שכבר קשה למצוא.
הכרמל 12

2. פרונטו

מהיום שהתחלתי לעבוד בפרונטו זו הייתה אהבה ממבט ראשון. אני לא חושבת שיש מקום עם יותר קלאס וסטייל בתל אביב. דיוויד הוא פשוט שף של אחד למיליון ומיקי הקונדיטור הוא בין השניים הכי טובים בארץ. אני אוהבת כל דבר שקורה בפרונטו וזו תמיד המסעדה שלי לכל אירוע שבא לי לחגוג. האוכל מושלם, העיצוב והמוזיקה ואני תמיד מרגישה שם בבית. המסעדה המושלמת בעיני.
הרצל 4

3. פינת הגבינות והיין

אין מצב בעולם הזה שאני לא אעבור בפינה הזאת לפחות שלוש פעמים בשבוע. את יוגב בכר אני מכירה ואוהבת בכל ליבי כבר בערך עשור, מאז שהתחלנו לעבוד ביחד במסעדות. הוא והצוות שלו הכי אדיבים, נעימים וכיפים בעולם, תמיד עם חיוך ותמיד תהיה להם כל גבינה שאני רק יכולה לחלום עליה. לא זוכרת אם אי פעם בעשור האחרון קניתי גבינה במקום אחר.
הכרמל 14

4. לה מולאן

בלה מולאן יש לי כריך ספציפי שמאוד לא מתאים לי בתור בחורה שלא אוהבת פלפל אדום. אבל בשנת 2014 גרתי ברחוב הס וגיליתי את כריך הפלפלים הקלויים עם גבינת המאירי וארוגולה שלהם בבאגט. לא יכולה אפילו להסביר למה זה הכריך הכי טעים בעולם. כנראה בגלל הבאגט שהוא פשוט לא פחות ממושלם. אני יכולה לאכול אותו לכל ארוחה ביום.
בוגרשוב 72

5. אולימפוס

פשוט תמיד טעים לי שם. מדויק, נעים וקליל. אני יכולה לאכול שם צהריים כל יום, מקום שסוגר לי פינה תמיד כשיש לי פינה לסגור.
קרליבך 7