פנינה יפואית חדשה ואיפה שהטחינה נוזלת: המקומות של דרור קרן

דרור קרן. צילום: אילן בשור
דרור קרן. צילום: אילן בשור

אנחנו גאים להציג לכם את "העיר שלי", מדור חדש (עדיין, בקרוב כבר לא) שבו תבחר כל פעם דמות עירונית מוכרת את המקומות האהובים עליה ביותר בעיר. והפעם: שחקן התיאטרון שמשתתף בקרוב ב"אישל ורומנצקה" מאת חנוך לוין בצוותא. הוא לוקח אותנו לסיור שכולל קפה וספרים, בית וגם געגוע. זו העיר שלו

1. תולעת ספרים בכיכר רבין

הקומבינציה המושלמת של פגישת עבודה. קפה עם מאפה וכשנגמרת הפגישה – שעה של סיור בחנות, לקרוא, לדפדף, לרכוש. גילויים נהדרים תמיד מובטחים. סליחה סטימצקי.
מלכי ישראל 9

2. קולנוע יפו

אם אתם תיירים, מדובר במקום הקסום שהקימו שני השחקנים רועי ניק ועופרי ביטרמן. יש פה אלכוהול, פופקורן, מוזיקה, קולנוע, טוסט מפנק אם באתם רעבים, איפה עוד תמצאו כזה? מושלם.
מרזוק ועזר 14, יפו

קולנוע יפו. צילום: קולנוע יפו
קולנוע יפו. צילום: קולנוע יפו

3. פנקס הקטן

בית קפה פואטי. עוד לפני הביס הראשון התאהבתי. יש שירים על הקירות: חנוך לוין, יהודה עמיחי, ויסלבה שימבורסקה. הקפה מעולה. הסלט נחתך לך מול העיניים. הסנדוויצ'ים מעולים. מאפים מלוחים ומתוקים. טוב שם. נעים שם.

פנקס הקטן. צילום: שירי כץ
פנקס הקטן. צילום: שירי כץ

4. תיאטרון הקאמרי

ביתי השני כבר 20 שנה. אני אוהב אותו יותר מאז אחרי הקורונה. מוסד הוא האנשים שממלאים אותו. כיף לי לבוא, להיות חלק. כן מסיכות, לא מסיכות, הקהל רעב עכשיו. גם אנחנו. כיף לעלות ככה על הבמה. קצת קידום עצמי: "הבן"/"סוס אחד נכנס לבר". בואו.

הקאמרי (צילום: שאטרסטוק)
הקאמרי (צילום: שאטרסטוק)

5. שוק בצלאל

פעם היה דבר כזה. ירקות, פירות ופלאפל. היום אתה מהלך שם ונזכר. יש לזה אקסטרה משמעות בעיני כי שם קורה הדייט בין "אישל ורומנצקה" שכתב חנוך לוין שאנחנו מציגים כעת בצוותא תל אביב. גבר ואישה במפגש קייצי מיוזע. והטחינה נוזלת.
ההצגה "אישל ורומנצקה" מאת חנוך לוין, בהשתתפות דרור קרן, גוני כנעני, ותזמורת התיאטרון הישראלית בניצוחו של יוסי בן נון תעלה ב"צוותא" תל אביב בתאריכים 2-3 באוגוסט, וב- 10.9. לפרטים נוספים

מתוך אישל ורומנצקה. צילום: אילן בשור
מתוך אישל ורומנצקה. צילום: אילן בשור