חמודי אבולעפיה מכין את אחת הפיתות הטובות בעיר. כאן הוא אוכל

חמודי אבולעפיה (צילום: אסף קרלה)
חמודי אבולעפיה (צילום: אסף קרלה)

"העיר שלי" - מדור שבו בוחרות דמויות עירוניות מוכרות את המקומות האהובים עליהן. והפעם: שף חמודי אבולעפיה שעובד בימים אלה בדלידה מאחורי הגריל. הוא אוהב גבינות לא פחות מאשר בשר, ובמעדנייה הזו הוא רוכש אותן

1. ג'ורג' וג'ון

לפני הכול השף תומר טל הוא חבר ואח. עבדנו המון שנים יחד ברושפלד וביפו תל אביב אצל חיים כהן. הוא מוכשר מאוד. אני אוהב את ג'ורג' וג'ון גם בגלל האוכל, הטכניקות והאווירה.
אוארבך 6

ג'ורג' וג'ון (צילום: אמיר מנחם)
ג'ורג' וג'ון (צילום: אמיר מנחם)

2. מלגו ומלבר

מוטי טיטמן הוא אחד מהשפים המוכשרים שפועלים כיום בעיר, מהדור הצעיר כמובן. הוא מכין אוכל פגז בטכניקות מעניינות ומעל לכל הוא חבר.
שד' רוטשילד 142

מלגו ומלבר (צילום: בר כהן)
מלגו ומלבר (צילום: בר כהן)

3. הולשטיין

ההמבורגר של בשארה חינאווי עשוי מבשר איכותי מאוד. הוא עסיסי ומוגש עם רטבים מיוחדים ולחמניה מיוחדת. אני אוהב לשבת שם, לאכול המבורגר ולראות את הבלגן והאקשן בשוק.
יום טוב 17

הולשטיין (צילום: אסף קרלה)
הולשטיין (צילום: אסף קרלה)

4. מעדניית יום טוב

ליומי ואיתן יש שתי מעדניות, באחת הן מוכרים סלטים ובשנייה מעדנים מיוחדים כמו בורקסים, זיתים, רטבים וגבינות מיוחדות. אני אוהב גבינות לא פחות מאשר בשר, ואולי אפילו יותר, ובמעדנייה אני תמיד מוצא גבינות מיוחדות. יש להם גם שמן זית מצוין שאני קונה לאירועים שאני עושה.
לוינסקי 43

5. נאם

אני אוהב לאכול בנאם, במיוחד את האוכל ההודי. בין המנות התאילנדיות והאסייתיות יש כמה מנות מעולות מהמטבח ההודי מחומרי גלם איכותיים.
דיזנגוף 285, קינג ג'ורג' 84