דרינקים, אלקטרו ואקספרימנטים. זאת העיר של טרי פויזן ב-2010

בחזרה לעתיד. טרי פויזן. צילום: סאשה פרילוצקי. סטיילינג: בן זייגר
בחזרה לעתיד. טרי פויזן. צילום: סאשה פרילוצקי. סטיילינג: בן זייגר

"העיר שלי" - מדור שבו בוחרות דמויות עירוניות מוכרות את המקומות האהובים עליהן. והפעם: ברונו גרייף, חבר להקה והמפיק של טרי פויזן, רגע לפני הופעת הקאמבק באינדינגב (ועוד אחת, כמה ימים אחרי, בכולי עלמא), בוחר את המקומות שבהם רבץ ההרכב בשנות הפריצה שלו ואינם עוד. חטפנו התקף נוסטלגיה חמור

19 באוקטובר 2022

הקוסמונאוט

הקוסמונאוט ייצג וריכז את האנדרגראונד אלקטרו קלאש של אמצע שנות ה-2000 והיה בית חם להרכבים אלקטרוניים. בשבילנו זה היה מתחם אקספרימנטים למוזיקה של טרי פויזן. בנוסף היה להם אחלה בר בשתי קומות שונות.

הברזילי

אחד מהחלוצים בשילוב הופעות של מוזיקה חיה עם תקלוטים איכותיים מהארץ ומחו"ל, ומקום לצאת אליו לרקוד ולהשתכר בליינים קבועים ומשתנים.

ג׳ה פאן

מנקודת מבט אישית, הג׳ה פן בפלורנטין היה המקום שבו פגשתי את לואיזה הזמרת הראשית בטרי פויזן, שאיתה הקמנו את הלהקה. זה היה מתחם שריכז תערוכות של אמנות עם מוזיקה.

טקסידרמי

כלל המון סוגי פוחלצים של חיות (מכאן השם של המקום). זה היה מקום שאפשר לבוא אליו בשעות הזויות בלילה ולהתרווח בכורסאות איכותיות עם איזה דרינק וכל מה שהיה חסר זה סיגר כדי להרגיש שאני במועדון ג׳נטלמנים בדרום ארה״ב.

יוווו, זוכרות שהיה כאן טקסידרמי? רחוב הרכבת המשופץ (צילום: יהל מהנדסים)
יוווו, זוכרות שהיה כאן טקסידרמי? רחוב הרכבת המשופץ (צילום: יהל מהנדסים)

סופה ביט

כדי להגיע לשם צריך היה לטפס 3-4 קומות בבניין ברחוב שוקן. הם היו מביאים די.ג'ייאים מאוד מיוחדים שהיו מבצעים טכניקות תקלוט שלא נראו בזמנו בארץ. השוס היה שהם שמו מצלמה על המיקסר של הדיג'יי כדי להראות את הנגינה שלו לקהל.

טרי פוייזן יופיעו באינדינגב ב-20.10 ובכולי עלמא ביום שלישי, 25.10