2000 ש"ח על בשר בחודש וכוס יין ביד. העיר של יומי לוי

יומי לוי (צילום איתן לוי)
יומי לוי (צילום איתן לוי)

"העיר שלי" - מדור שבו בוחרות דמויות עירוניות מוכרות את המקומות האהובים עליהן. והפעם: האיש מאחורי מעדניית יום טוב בשוק לוינסקי (ובקרוב גם הריהאב, בר יין חדש שהוא פותח עם רימה אולברה מאואזיס) על האטליז הכי קרוב ליבו וגם על הפינה שלו לדייטים

30 באוקטובר 2022

1. Tony's Tapas Bar & Pizza

לפעמים אני נוסע במיוחד ליפו העתיקה כדי לאכול פיצה פרסקה בטוני'ס, מקום נעים וכיפי עם טאבון מטורף ואוכל טעים. הבעלים הוא אביה של הזמרת ולרי חמאתי, איש עם המון תשוקה לאוכל שיודע להכין דברים ברמה אחרת. לואי פסטר 3

2. בשארה חינאווי

אני לקוח של חינאווי עוד מילדותי, כשהייתי מתלווה להורים לקניות באטליז. הבשר של בשארה חינאווי הוא הכי איכותי שיש ואני סומך עליו בעיניים עצומות. כיום אני משתדל להפחית בכמויות אבל הייתי מוריד אצלו 2,000 ש"ח בחודש. בשארה מיישן בעצמו נתחים מזן הולשטיין, והקבב והאנטריקוט מומלצים במיוחד.
יפת 180

בשארה חינאווי (צילום: אסף קרלה)
בשארה חינאווי (צילום: אסף קרלה)

3. דלידה

הדייטים הכי מוצלחים שלי קורים בדלידה, בבר ובמסעדה. בדייט ראשון הולכים לבר ובדייט שלישי למסעדה.
זבולון 7

דלידה (צילום: יונתן בן חיים)
דלידה (צילום: יונתן בן חיים)

3. צ'נטרו

יש לי חיבה לחלל שפעם היה מקום שלי, אך בלי קשר אני מאוד אוהב את צ'נטרו. אלון עושה עבודה נפלאה ויודע לבחור חומרי גלם. כל מה שאני אוכל אצלו טעים.
לוינסקי 30

4. בנץ בראדרס

אני אוהב לאכול שם ולדבר איתם. הם מזכרים לי את אחי ואותי.
אבן גבירול 37, פרנקל 4

5. אואזיס

רימה חברה טובה כבר שנים רבות וקיבלתי ממנה המון הכוונה במעדניה. בקרוב אנו פותחים יחד בר יין, אבל באמת שבלי קשר אני פשוט אוהב לשבת באואזיס. סלט הקישואים הנאים הוא מנה מושלמת בעיני ובתפריט החדש כדאי לשים לב לזנב שור בבישול ארוך, מנה מטורפת. חוץ מזה, יש פה את מבחר היינות הכי מגניב בעיר.
מונטיפיורי 17