מה שיציב: התצפית הכי הטובה וערבי הדיסקו – המקומות של לידור סעדיה

לידור סעדיה. צילום: יח"צ
לידור סעדיה. צילום: יח"צ

"העיר שלי" - מדור שבו בוחרות דמויות עירוניות מוכרות את המקומות האהובים עליהן. והפעם: המוזיקאי שהשיק באחרונה סינגל שכל כולו שיר אהבה-שנאה-אהבה לעיר שלנו. הוא לוקח אותנו לבר הגייז החדש והלוהט, למקום שמרגיש לו כמו פריז ולגינה הכי היפסטרית

1. ״Layla” בר

בר גייז חדש שנפתח לפני פחות מחצי שנה והוקם במקום שבו פעם היה בר הגייז התל אביבי הוותיק ״אוויטה״. אני ממש אוהב את האווירה שם. האנשים יפים וצבעוניים, האוכל טוב, אחלה קוקטיילים ומוזיקה מעולה. יש שם גם ליין דיסקו שאני עף עליו שנקרא ״Disco inferno” (בד"כ בימי שני).
יבנה 31

לילה החדש, על חורבות האוויטה. צילום: שי כהן
לילה החדש, על חורבות האוויטה. צילום: שי כהן

2. חניון גרוזנברג

אחד המקומות האהובים עלי בתל אביב הוא בעצם הקומה האחרונה של חניון גרוזנברג. אני אוהב ללכת לשם בשעות שקיעה. הקומה האחרונה לרוב ריקה ויש משם אחלה נוף לעיר. מקום מושלם לשבת בו לחשוב לכתוב, להירגע ולהצטלם ;).
הנוף מחניון גרוזנברג. צילום: מערכת טיים אאוט
הנוף מחניון גרוזנברג. צילום: מערכת טיים אאוט

3. חוף אביב

החוף המועדף עלי בתל אביב זה חוף אביב. הוא נמצא בקצה הדרומי של הטיילת בסוף גן צ’ארלס קלור. החוף צמוד לשובר גלים אז אני אוהב לטפס קצת על האבנים. יש משם אחלה תצפית לעיר. אני כל כך אוהב את הנוף מהמקום שאפילו צילמתי בו קליפ (שלצערי נגנז).
חוף הים בתל אביב. צילום: שאטרסטוק
חוף הים בתל אביב. צילום: שאטרסטוק

4. נורדיניו

הבית קפה הכי מושלם בתל אביב. נורדיניו הוא בית קפה קטן ובוטיקי, סמוך למסעדת פרא. מעבר לזה שיש להם לדעתי את הקפה בין הטובים באזור יש להם גם מאפים וכריכים כל כך טעימים שכבר קשה לבחור. מחוץ למסעדה יש מעט מקומות ישיבה, מוזיקה נעימה ובערב עם הגרילנדות אפשר לחשוב לרגע שאתה בפריז.
נחלת בנימין 27
נורדיניו (צילום: אנטולי מיכאלו)
נורדיניו (צילום: אנטולי מיכאלו)

5. פאי

סוג של לאוג׳ בר היפסטרי שאני מאוד אוהב. העיצוב של המקום מאוד מינימליסטי אבל נותן תחושה נעימה. הרבה ירוק ועץ. יש ישיבה בחוץ ורחבת ריקודים בפנים. עמדת הדיג׳יי נמצאת בתוך כלוב והכל פשוט מגניב. המוזיקה משתנה בהתאם לליינים אבל בגדול הרבה טכנו.
אחד העם 54
גינת הפיי. מתוך פייסבוק
גינת הפיי. מתוך פייסבוק

החודש הוציא לידור סעדיה סינגל חדש בשם המתבקש "קח את תל אביב"