הבר הסודי והמסעדה שלא מתאכזבים בה. זאת העיר של מושיקו אברהם

מושיקו אברהם (צילום אסף קרלה)
מושיקו אברהם (צילום אסף קרלה)

"העיר שלי" - מדור שבו בוחרות דמויות עירוניות מוכרות את המקומות האהובים עליהן. והפעם: מושיקו אברהם, השף של מסעדת אריא הולך לשרונה מרקט בשביל לדמיין שהוא בטיסת קונקשן ויודע איפה חומרי הגלם הכי טובים במדינת תל אביב

1. מידל בר שרונה מרקט

התחושה היא כמו בטיסת קונקשן, שדה תעופה ובמרכזו בר קטן שאפשר לשתות בו מהדרינק הכי פשוט להכי מעניין. אני מגיע, שותה משהו בסבבה, לוקח את התיק וממשיך את היום. ובלי קשר, שרונה מרקט הוא מתחם קולינרי שלאחרונה צצים בו פופ אפים מגניבים.
אלוף קלמן מגן 3

2. חנן מרגילן

מסעדת חנן מרגילן היא כמו בית בשבילי. בכל פעם שאני מתגעגע הביתה אני מגיע לארתור ואחרי ארוחה אחת אני מרגיש מסופק. אני מזמין מרק דושפרה מתובל בשום וכוסברה טרייה ובעיקר שיפודים – כבד עגל עם שומן כבש, קבב עם בצל מוחמץ וביז. תמיד טעים שם מאוד ומנחם מבלי לנסות להתחכם. אף פעם לא התאכזבתי ואני ממליץ בחום.
מסילת ישרים 15

3. קלאוויס

בר סודי עם קוקטיילים מדויקים ואווירה מאוד נינוחה. אני תמיד מרגיש חלק מהמקום ותמיד כיף.
הרצל 4

4. חבשוש

אני עובד עם אורי חבשוש כבר תשע שנים. הם רוקחים את התבלינים ומספקים לרוב המסעדות בתל אביב. יש להם את חומרי הגלם הכי טובים שפגשתי במדינת תל אביב.
החלוצים 18

אורי חבשוש בחנות התבלינים (צילום: שלומי יוסף)
אורי חבשוש בחנות התבלינים (צילום: שלומי יוסף)

5. פאסטל

שף שמגיע מחו"ל עם 2 כוכבי מישלן, לוקח מסעדה גדולה בתל אביב במרכז וצריך להתמודד עם הספקים המקומיים, זו אינה משימה פשוטה כלל בתקופה שבה יש חוסרים בדגים וחומרי גלם. קהל ישראלי הוא אתגר בפני עצמו ולכן נותר לי רק לומר שאפו על פאסטל.
שאול המלך 27

פאסטל (צילום חיים יוסף)
פאסטל (צילום חיים יוסף)