סצנה של בריסטות מפוצצת בהורמונים. העיר של מיה שרבני

מיה שרבני. צילום: יובל כהן
מיה שרבני. צילום: יובל כהן

"העיר שלי" - מדור שבו בוחרות דמויות עירוניות מוכרות את המקומות האהובים עליהן. והפעם: האמנית המקומית שתופיע במסגרת יריד ארטפורט שנפתח היום ויימשך עד שבת. היא מצאה את סנדוויץ' החביתה הטוב בעיר

1. נורדאו – קפה בשדרה

גיליתי את הפינה הזו לקפה עם עצמי בשנה האחרונה. יש שם ספסל אחד פינתי שתופס קרן שמש מושלמת, גם בימים הקרים. מאחורי הדלפק תמיד נדמה שיש איזו סצנה, דינמיקה של הורמונים. מעניין אם היו מקבלים אותי אל צוות הבריסטות שמאיישים את העמדה בפינת סוקולוב נורדאו. משהו באנרגיה שם תמיד מרים לי, הרבה מעבר לקפאין.
שדרות נורדאו 51

נורדאו – קפה בשדרה. צילום: מפייסבוק
נורדאו – קפה בשדרה. צילום: מפייסבוק

2. ״אתי פאות״ – אלנבי פינת יונה הנביא

זה בעצם סוג של חדר לידה בשבילי. אני מגיעה לשם עם רעיון מעורפל לדמות אבל רק שם, מול הראי, אני באמת פוגשת אותה בפעם הראשונה. אתי פאות הוא מוסד לא לבעלי לב חלש. רחוק מסצנת הפאות של בני ברק וההפך מהאקשן של ברוריה תמרוקים – כאן הפאות מגלות את כל האמת.

3. סנדוויץ׳ חביתה בלחמניית חלה קטנה – ״קפה Mela״ בבזל

דיוק קולינרי שגילינו במקרה אחרי ביקור מתיש עם הבת שלנו בסניף קופת חולים שנמצא באזור. מעז יצא מתוק ונולד לו טקס משפחתי טעים לימי בדיקות ודקירות בהם אנחנו מרשים לעצמנו, תרתי משמע, את הביס המושלם הזה שנמצא בהישג יד, במחיר מופקע ולא מתנצל.
אשתורי הפרחי 20

חביתה בחלה קטנה; שמנת, עירית ועגבנייה????. .‎‏#foodie #poundcake #recipes #deli #vegan #vegetarian #vegetables…

Posted by Mela on Thursday, June 17, 2021

4. המרכז ליוגה בריינס 37

מקום מיוחד ונעים במיקום מפתיע. אני לא הרבה זמן חלק מהצוות של המרכז אבל זה מרגיש המקום הנכון בשבילי. בלי אגו, קבוצות קטנות, הרבה מקום לנשום ומעט קליטה בנייד. בול מה שצריך כדי להמיס קצת מהעומס העירוני.

5. כשעומדים מתחת לגשר הקטן בכניסה לחניון של מלון הילטון

אם יש סוד אמיתי בעיר הזו הוא נמצא ביכולות החבויות של מבנה הבטון המשונה הזה. על פניו זהו חלל מעבר בלבד לרכבים אל תוך הילטון. אבל כשעומדים במרכז החלל הזה יש הד פשוט משוגע. מי שמעז לצעוק, לשיר, לקפוץ או למחוא כפיים זוכה ברגע אקוסטי משחרר ופלאי בעיני. סוויט ספוט מושלם להאט בו את הזמן. לשיר בו מזל טוב או סתם לצרוח עד שהשומר מהחניון בא לבדוק על מה המהומה.
הירקון 205

הגשר מתחת למלון הילטון. צילום: גוגל סטריט וויו
הגשר מתחת למלון הילטון. צילום: גוגל סטריט וויו

מיה שרבני תעלה את מופע הפרפורמנס שלה במהלך יריד הספרים בארטפורט שיתקיים בין התאריכים 2-5 במרץ. לפרטים נוספים