המטבח של יובל בן נריה ונקניקיה עם קטשופ. העיר של נועם בינרט

נועם בינרט (צילום תם וינטראוב לוק)
נועם בינרט (צילום תם וינטראוב לוק)

"העיר שלי" - מדור שבו בוחרות דמויות עירוניות מוכרות את המקומות האהובים עליהן. והפעם: שף נועם בינרט (לה מעלה, בר-מסעדה פיוז'ן מקסיקני) מתייחס באותה מידה של רצינות לאויסטרים ולנקניקיות. רק אל תשפטו אותו על זה שהוא שם קטשופ (על הנקניקיה, לא על האויסטר, אלוהים ישמור)

17 בנובמבר 2022

1. a

שף יובל בן נריה פשוט גאון ועושה כבוד לסצנת הקולינריה הישראלית. מנות מעולות וצוות מקצועי אבל לא פלצני ומאוד חברותי. סוף סוף אני יכול ללכת למסעדת יוקרה בישראל וליהנות מכל החוויה.
מנחם בגין 121

2. מנטנטן

מי שיש לו את הווירוס הזה ששמו ראמן, יודע שמאוד מאוד קשה למצוא ציר טוב ואטריות נכונות. מאקוטו אואזאקי הוא הראמן מאסטר במנטנטן וגורם לי אישית להרגיש ביפן עם כל שלוק של נודלס.
נחלת בנימין 57

3. פאט דוג

באמת שזו הנקניקייה הכי טובה בעיר. מדובר בביס מושחת! הבעלים אלעד אמיר מביא מבחר של סוגי נקניקיות עם מיליון תוספות. אני את שלי אוכל עם חרדל חלק וכרוב כבוש וגם קטשופ, כי מה לעשות, גדלתי בארה"ב.
החלוצים 1

4. אנימאר

לאחרונה ביקרתי שוב באנימאר ומצאתי תפריט עשיר עם חומרי הגלם הכי טובים שיש להשיג, שירות מצוין ונוף לים. האויסטר ג'ילארדו היו כל כך טעימים, שלרגע הרגשתי עצמי בתוך הים. לקשור את כל זה עם תפריט היינות המדהים – זו חוויה לא פחות ממדהימה.
הירקון 87

5. א לה רמפה

כשאני מוריד את הסינר ויוצא מהמטבח של הלה מעלה, אני צריך לעשות בחירה מושכלת אם להישאר לבלות ולאכול בבית או לרדת את הכביש לאחות הגדולה. חוץ מהעובדה שהרמפה נמצאת מרחק דקה הליכה מהעבודה, אני לא יכול לדמיין מקום אחר לסגור בו את הערב עם בירה ולנשנש צ'יפס עם גבינת צ'דר מותכת. השף והבעלים (ואחי) דוד בינרט יודע איך להחזיר לי את החיוך לפנים. עכשיו לה מעלה פותחים בצהריים, אז כבר לא צריך לבחור ויש מענה לכל שעות היום.
העמל 21

א לה רמפה (צילום הילה שמאי)
א לה רמפה (צילום הילה שמאי)