העיר של עופר בן נתן היא קפה, שוקולד ומאפים. תיראו מופתעים

עופר בן נתן (צילום מעמוד האינסטגרם)
עופר בן נתן (צילום מעמוד האינסטגרם)

"העיר שלי" - מדור שבו בוחרות דמויות עירוניות מוכרות את המקומות האהובים עליהן. והפעם: עופר בן נתן, השף-קונדיטור של פופ אנד פופ בייקרי לא יכול להתחיל את יום שישי בלי קפה ורוגעלך, בוחר את השוקולד הכי נועז אצל איקה ולא שוכח לעצור גם אצל דלאל

1. מונטי

הפינה הקבועה שלי לקפה בשישי-שבת בצהריים. אחלה של מקום שקט ונעים בלב העיר, עם קפה מעולה והרוגעלך הטעים בתל אביב. בשישי גם נמכרות בו החלות של ויז’ניץ ואז בכלל זה סוגר פינה, ובשבת יש מבחר בקבוקי יין במחיר ידידותי.
מונטיפיורי 41

מונטי (צילום: יחסי ציבור)
מונטי (צילום: יחסי ציבור)

2. איקה שוקולד

ה-שוקולד הכי טעים ואיכותי בארץ מבחינתי מגיע מיד חרוצים. איקה המוכשרת והמופלאה מייצרת את הפרלינים וחטיפי השוקולד הטובים ביותר ברמה עולמית. ההמלצה האישית שלי היא "לשונות החתול" במילוי תירס ובציפוי שוקולד מריר.
יד חרוצים 11

איקה שוקולד (צילום: אור עדני)
איקה שוקולד (צילום: אור עדני)

3. דלאל הקונדיטוריה

ההתחלה המתוקה שלי בתל אביב. ממליץ בעיקר להגיע באמצע שבוע כשלא עמוס, לשבת בגינה הצמודה ממול על קפה ומאפה ולאחר מכן להצטייד בבבקה חלבה הביתה.
כל ישראל חברים 7

דלאל (צילום יח"צ)
דלאל (צילום יח"צ)

4. ארדיטי – מקור הגבינות

המקום האהוב והסודי שלי לגבינות. בכל פעם שאני צריך להצטייד בגבינות איכותיות לערב גבינות ויין אני אוהב להגיע ללווינסקי לחנות של ארדיטי (שקל מאוד לפספס בין הרחובות) ולבחור איתו מתוך המבחר העצום את הגבינות המתאימות ביותר לאותו ערב. השירות תמיד נעים ומלא בטיפים להגשת גבינות. וכדאי להגיע אליו במיוחד, אפילו השגריר הצרפתי קונה שם בעצמו.
נחלת בנימין 91

פלטת גבינות. צילום: שרית גופן
פלטת גבינות. צילום: שרית גופן

5. גאולה בר

ההאפי האוור הקבוע עם החברים. בר ותיק וכייפי עם תפריט קלאסי ומוזיקה טובה, אחלה פינה לסגור בה את הערב.
גאולה 51

הגאולה בר. צילום: נמרוד סונדרס
הגאולה בר. צילום: נמרוד סונדרס