השראה מרותי ברודו ומקום להתנתק בו. העיר של בעלי הסיציליאנית

קרן ורפאל ארביב (צילום יח"צ)
קרן ורפאל ארביב (צילום יח"צ)

"העיר שלי" - מדור שבו בוחרות דמויות עירוניות מוכרות את המקומות האהובים עליהן. והפעם: קרן ורפאל ארביב עובדים כמו משוגעים אז הם חוטפים מאפה מהיר אצל רותי ברודו הנערצת, רצים לארנסטו למנת פסטה מהירה אבל מוצאים זמן להתגאות באוכל הישראלי מול אורחים מחו"ל

1. בייקרי כיכר רבין

יש טוב יותר מלפתוח את היום בבבייקרי? מזמינים קפה וכריך ואיזה פשטל די נטה לדרך, לפני שנכנסים לטירוף של עבודה ומי יודע מתי נכניס בכלל משהו לפה עד הערב. אנחנו מאד מעריכים את רותי ברודו, היא השראה עבורנו והשאיפה שלנו היא לעמוד בסטנדרטים הגבוהים שהיא הציבה בשוק המקומי – של קינוחים, ובכלל.
אבן גבירול 72

2. סטודיו

מטבח אסייתי בלב השכונה, כזה שיכול לנחם בימים מטורפים שאין זמן לבשל. לפעמים יוצא לנו לרדת ולחטוף משהו עם הילדים בזמן איכות סביב השולחן העגול במרפסת המשקיפה על השכונה. קצת סוריאליסטי לראות עולם כזה סביבנו, אבל אלו הם חיינו.
ניסים אלוני 10 (קניון G)

3. ארנסטו

כשאני (רפאל) רוצה את מנת הפסטה שלי לצהריים, אני קופץ לבן יהודה למסעדת ארנסטו הוותיקה, טרטוריה טיפוסית באמצע העיר. אני מזמין מהשף 200 גרם פסטה בדיוק כמו שאני אוהב – פוטנסקה אל דנטה, קצת חריפה. אנחנו מפטפטים באיטלקית עד לאספרסו הקצר ולסיגריה, ואז חזרה לעבודה סביב השעון.
בן יהודה 90

4. מיטבר נקסט דור

פאב קטן ואינטימי של האחים שי ושרון שלומי, צמוד למסעדת מיטבר על שד חן, ממש מאחורי הסיציליאנית שעל אבן גבירול. מקום שכיף לשבת בו ולשתות כוס יין כשרוצים להתנתק קצת מהעיר ללא הפסקה.
שדרות ח"ן 52 

5. הקוסם

אין חודש שלא מגיעים אלינו אורחים מחו"ל במסגרת עבודה או משפחה. בשבילם זה לגלות עולם מופלא של טעמים מזרח תיכוניים וזיכרון של אוכל רחוב מופלא, בשבילנו זו גאווה באוכל הישראלי האותנטי שיש לתל אביב להציע, ואנחנו מוצאים את עצמנו מתלכלכים בטחינה תוך כדי התלהבות שיא מצד האורחים הזרים שמתפנקים על פיתה עסיסית.
שלמה המלך 1