כך ערקתי מאבו חסן למקום אחר. העיר של רועי דורון

רועי דורון. צילום: ירדן ביידר
רועי דורון. צילום: ירדן ביידר

"העיר שלי" - מדור שבו בוחרות דמויות עירוניות מוכרות את המקומות האהובים עליהן. והפעם: המוזיקאי שהוציא באחרונה את אלבומו "שחיית כלב". ישנה נקודה מסוימת בעיר שגורמת לו להרגיש שוב כמו תיכוניסט

1. ויסטה קפה

כנראה הנקודה האהובה עלי בעיר, איפה שהמדרכה והדק של נמל יפו נפגשים והים פרוש לפניך. חברה שלי ואני מחזיקים במסורת של קפה שם בכל חמישי לפני העבודה.
רציף העליה השניה 1

2. הבטונדה ביד אליהו

איפשהו ליד היכל מנורה ומאחורי הסקייט פארק יש פרצה בשיחים, שם אפשר לשבת על בטונדה ולצפות בנתיבי אילון. אני אוהב לשבת שם לפעמים בקיץ עם כפכפים ולדמיין שאני תיכוניסט, ושזה בדיוק החופש הגדול.

פארק גלית ביד אליהו
פארק גלית ביד אליהו

3. המיתר השישי

לא רחוק מהאולפן שלי ניצבת בגאון חנות כלי הנגינה של נתי – המיתר השישי. אני מוצא את עצמי שם לא מעט, אם זה לקנות מיתרים, לתקן פדאל או סתם לשבת עם נתי לקפה.
מקווה ישראל 25

4. חומוס דני פול

ברחוב קטן שיוצא משדרות ירושלים יש חומוס משפחתי וטעים במיוחד, מצאתי עצמי עורק מאבו חסן העמוס תמיד, ועובר לשבת בעיקר שם. על הקיר תלויה ממוסגרת כתבה בה דני פול מוזכרת כאחת החומוסיות הטובות בתל אביב, היא נראית כאילו צולמה בצילום מסך מהפלאפון, בתחתית אפשר אפילו לראות תגובות של טוקבקיסטים.
התקומה 42

5. פוטו אמנות בשינקין 14

חנות צילום שמנוהלת על ידי זוג מבוגר ושובה לב. כשסתיו חברה שלי באה בפעם האחרונה כדי לפתח תמונות ממצלמה חד פעמית, הגברת הנחמדה שמה לב שיש לה עוד שתי תמונות במצלמה והציעה לצלם אותה, בסוף הן הגיעו לפשרה לפיה כל אחת מהן תצטלם, פעם סתיו ופעם המוכרת. אנחנו ממתינים לפיתוח לראות איך יצא, נעדכן.

רועי דורון הוציא באחרונה את אלבומו "שחיית כלב". הוא יופיע בתמונע ב-19.2. לפרטים נוספים