לרימה אוליברה (אואזיס) יש המלצה סינית סודית. כאן היא אוהבת לאכול בעיר

רימה אולברה (צילום יח"צ)
רימה אולברה (צילום יח"צ)

"העיר שלי" - מדור שבו בוחרות דמויות עירוניות מוכרות את המקומות האהובים עליהן. והפעם: השפית והבעלים של אואזיס שאמנם לא נוהגת לצאת הרבה בתקופה האחרונה, אבל כשהיא עושה את המאמץ היא אוהבת ללכת למקומות הבאים

1. בית תאילנדי

אין דרך להתחמק מזה. אני אוכלת שם כבר שנים והרמה תמיד גבוהה. יש שם מנה שאינה לכל אחד, טרטר בקר עם כמויות בלתי נתפסות של צ'ילי חריף ברמה משוגעת, ולפעמים אני מביאה פלפלונים מהגינה שלי. השירות מעולה והחוויה כולה היא בריחה קטנה מהמציאות.
בוגרשוב 8

בית תאילנדי (צילום: שלומי יוסף)
בית תאילנדי (צילום: שלומי יוסף)

2. הים הסיני

מקום סודי שאף אחד לא מכיר חוץ מדיפלומטים סיניים. הוא נראה נורא, כמו מקומות בשכונות הפחות טובות בהונג קונג, שאתה מוצא את עצמך נכנס אליהם בטעות ומרגיש לא רצוי. למיטב ידיעתי הים הסיני קיים לפחות 30 שנה ומי שבכל זאת מגיע אליו חייב לדעת מה להזמין, למשל שרימפס שלמים מטוגנים בטעם תה או פרוסות בקר קרות מבושלות במרינדת חמישה תבלינים. כדאי לבדוק מה יש בספיישלים, למשל בשבוע שעבר הגישו חלזונות טריים ונהדרים שאין לי מושג מהיכן הגיעו. רוב האנשים יציצו ויברחו מהמקום אבל למי שלא אכפת לו מהתפאורה והשירות ומכך שאין יין – אני מאוד ממליצה.
שנקר 3 

3. פופינה

עוד מקום שאני מאוד אוהבת. פופינה מרגישה לי כמו בית שני, מקום שבו מכירים אותי ומפנקים אותי – ולא רק אותי אלא כל לקוח. האוכל מיוחד ומדויק ואוראל הוא אחד האנשים והשפים הכי נחמדים שפגשתי.
אחד העם 3

פופינה (צילום: חיים יוסף)
פופינה (צילום: חיים יוסף)

4. פורטונה דל מאר

מקום פחות מוכר שאני אוהבת להגיע אליו ולא לפגוש אף אחד מהתעשייה. אני מזמינה ברבוניות מטוגנות ובקבוק סנסר ונהנית מהשקיעה. כשאני עייפה מסרוויס שישי ורק רוצה שיעזבו אותי בשקט, הנוף שם נפלא, האנשים נחמדים והאווירה סופר-רגועה.
המרינה ליד מלון קרלטון

5. בושוויק

אני בדרך כלל לא יוצאת לברים, אך בבושוויק אני יכולה לסמוך על השף עינב אזגורי שיכין לי משהו מיוחד, למשל צלעות טלה מצוינות בגריל פחמים יפני. אני לא אדם של קוקטיילים אבל יש שם קוקטיילים טובים, ואני מקווה שעינב יכין עוד ועוד מהאוכל שלו שלמדתי להכיר ולאהוב בבר א וין.
נחלת בנימין 28

בושוויק (צילום: בן יוסטר) 
בושוויק (צילום: בן יוסטר) 

* רימה אוליברה היא הבעלים והשפית של מסעדת אואזיס, ברחוב מונטיפיורי 17 בתל אביב.