לא הכל מתוק אצל האחיות מהשואורום בייקהאוס. זו העיר שלהן

קים וקלואי ווב, שואורום בייקהאוס (צילום יח"צ)
קים וקלואי ווב, שואורום בייקהאוס (צילום יח"צ)

"העיר שלי" - מדור שבו בוחרות דמויות עירוניות מוכרות את המקומות האהובים עליהן. והפעם: האחיות מאחורי הקינוחים המטריפים שאוהבות מסעדות שמציעות מטבח מקומי טרי ומעודכן. יש גם מקום אחד שאינו שלהן שבו הן אוכלות מתוק

1. ברבוניה

לפני שעלינו לארץ, ברבוניה היא מסוג המקומות שייצגו בעינינו את הקולינריה הישראלית – חומרי גלם מקומיים ומקום שתמיד יודעים בדיוק מה מקבלים בו. אנחנו מתחברות לטריות המוצרים, שאותם אנחנו קונות גם הביתה. עד היום אנחנו יושבות בברבוניה וכיף לנו שם בצהריים כמו שכיף לנו שם בערב.
בן יהודה 163

2. שטפן

עד שכבר בא לנו משהו מתוק לא במקום שלנו, אנחנו הולכות לשטפן. אנחנו מאוד אוהבות את איכות המוצר, האווירה, התוספות המיוחדות והעיצוב, ומצאנו שם משהו ייחודי שאין בהרבה גלידריות. יצא לנו לדבר עם שטפן עצמו כמה פעמים והרקע שלו ככימאי מוסיף למוצר ולמקום.
טשרניחובסקי 21

שטפן. צילום: אנטולי מיכאלו
שטפן. צילום: אנטולי מיכאלו

3. Beitea

מקום שכל כולו עוסק בתה וליתר דיוק באבל טי. קים לא שותה קפה, וכשהיא חזרה מניו יורק היא חיפשה מקומות שמוכרים בהם תה קר. בשבתות כשאנחנו עושות הליכות אנחנו עוצרות שם, קונות כל אחת את התה שהיא אוהבת וממשיכות הלאה. אנחנו אוהבות גם את העיצוב והחדשנות בברזי תה, כמו ברזי קפה קר.
אלנבי 6

4. סנטה קתרינה

זו אמנם מסעדת שף אבל האוכל מאוד לא מתאמץ, מקומי אבל עדיין עם קצת אקסטרה. בעינינו הוא מתאים לכל סיטואציה, בין אם יום הולדת או סתם צהריים בשישי כשאנחנו מחפשות מקום שהוא יותר מעוד מסעדה.
הר סיני 2

סנטה קתרינה (צילום יח"צ)
סנטה קתרינה (צילום יח"צ)

5. יולטה

חנות למוצרי נייר שקרובה לסניף הראשון שלנו בכיכר רבין וכך בעצם גילינו אותה. ליולטה יש קו ברור מאוד וקל לזיהוי, ויחד עם זאת הם מתחדשים כל הזמן, כמונו. אחידות המוצרים מאוד חשובה לנו אך שלא יהיה מונוטוני. בכל פעם שאנחנו נכנסות ליולטה ומחפשות משהו ספציפי, בסוף אנחנו יוצאות עם הרבה יותר דברים ממה שתכננו מרוב שהכול שם כל כך יפה.
מסריק 19