איפה הסומלייה הראשית של מלון דה נורמן יושבת על כוס יין (או שתיים)?

שירה צידון (צילום יח"צ)
שירה צידון (צילום יח"צ)

"העיר שלי" - מדור שבו בוחרות דמויות עירוניות את המקומות האהובים עליהן. והפעם: שירה צידון, מנהלת תחום היין במלון דה נורמן, אוהבת להגיע לבסטה מוקדם בבוקר בשביל לשמוע מוזיקה קלאסית בפול ווליום וגם הולכת לשתות בפאב שעוד סבא שלה היה שותה בו

1. הבסטה

כנראה הלוקיישן האהוב עליי בעיר, וזה שאני חוזרת אליו הכי הרבה. באופן אישי – אין כמו שישי מוקדם בבוקר, על כוס שרי, כשהבר עוד ריק ומיכאל מנגן פלייליסט קלאסי של מאהלר, מוצרט ובאך בפול ווליום.
השומר 4

2. ג'ונז

בר באמת יוצא דופן בעיר. המוזיקה, הדרינקים, האנשים. בתקופת הקורונה הג'ונז היה המשרד שלי, וכמות הבקרים שביליתי שם בזמן שירון ומוטי מכינים פיצות ומקפלים מגשי קרטון לשילוח כנראה יצרה ביננו איזה קשר שאי אפשר לשכוח.
זבולון 13

ג'ונז. (צילום: גלי וולוצקי)
ג'ונז. (צילום: גלי וולוצקי)

3. בוסר

כמה צפוי, ככה אמיתי. המקום הכי נכון לכוס יין לא מחייבת בצהריים על הספסל, בלי שירות, בלי מנות שף ובלי מניירות מיותרות. חנות יין פשוטה ונכונה שאפשר ורצוי גם ללגום בה.
החשמל 5

4. עמירם

יש משהו מאוד מרגש לשבת בפאב שסבא שלי היה פוקד לפני עשרות שנים, אולי אפילו על הכיסא שהוא ישב, ולשתות גינס טובה. זה פאב כמו שפאב צריך להיות, לא בר, לא מתנחמד, מקום עם המון בטחון עצמי בעיני.
התערוכה 8

5. ארטל פורמל

זה חוקי לבחור מקום שעדיין בהרצה? כי בארטל פורמל דור מבשל אוכל של סבלנות. כזה שנצרב טוב טוב בסיר או בתנור עד שהוא מוציא את כל הטעמים וכל הפוטנציאל שרק סבלנות יכולה להוציא מאוכל. וכמה יפה שם ונעים, שווה לצאת מאזור הנוחות של מרכז תל אביב בשבילו.
שוקן 23, הפתיחה בקרוב