הם הבעלים של HOC. ברור שיש להם את ההמלצות הכי פיין בעיר

שירז ואמיר רייפר (צילום טאמונה דג'אנשווילי)
שירז ואמיר רייפר (צילום טאמונה דג'אנשווילי)

"העיר שלי" - מדור שבו בוחרות דמויות עירוניות את המקומות האהובים עליהן. והפעם: שירז ואמיר רייפר, הבעלים של HOC אוכלים צהריים בבסטה, פותחים שולחן קבוע בתרצה, ומנהלים את הפגישות וההפסקות שלהם מאותו בר יין (מעניין למה). בקיצור, חיים טוב

1. משייה

המקום הכי טעים בעיר לדעתנו. כל ביקור שלנו שם הוא מפתיע, חדש ואחר. לשף גיא אריש יש מגע קסם.
מנדלי 5

2. בוסר

בכל פעם כשיש לנו פגישה או הפסקה, אנחנו מוצאים את עצמנו בבוסר. יש שם חבר'ה מדהימים ומגוון יינות טעימים. כיף לנו לשבת שם בכל שעה שהיא.
החשמל 5

3. תרצה

אנחנו גרים בסביבת תרצה שהפך להיות הבר השכונתי שלנו. כשיש לנו בייביסיטר וכשנוצרת הזדמנות תמיד נלך לשם לאכול משהו קטן ולשתות כוס כיפית, להיעזר בסומלייה המדהים ולפתוח לעצמנו שולחן עם הרבה מנות קטנות והרבה כוסות יין.
החלוצים 3

תרצה בר. צילום: חיים יוסף
תרצה בר. צילום: חיים יוסף

4. פרא

המסעדה אמנם קרובה אלינו אבל גילינו את פרא רק לאחרונה ומאז אנחנו משתדלים לפקוד את המקום לפחות פעם בשבוע. הכנף הממולאת היא מנה שאנחנו לא מוותרים עליה, אבל בכל פעם שאביעד מעלה סטורי עם מנה חדשה אנחנו מתייצבים. כיף לנו להתארח אצלם ולארח אותם אצלנו.
נחלת בנימין 27

5. הבסטה

כל מנה שנזמין בבסטה מנצחת. תפריט יין מושלם, קז'ואל אבל פיין. בדרך כלל אנחנו קופצים לבסטה להפסקת צהריים וכשצריך אתנחתא נמצא את עצמנו שם – נשתה קצת, ננקה את הראש, נאכל מה שיוציאו לנו ונמשיך את היום.
השומר 4