פרחים. ספרים. מותגים נדירים. זאת העיר של שרה קורי

"העיר שלי" - מדור שבו בוחרות דמויות עירוניות מוכרות את המקומות האהובים עליהן. והפעם: המקעקעת שרה קורי בוהה בטבחים עובדים מהעמדה הכי טובה בבר 51, מחפשת השראה בקומה השניה של המגדלור ומסיימת את היום עם כולם בנואיבה בתדר

4 באוקטובר 2022

בר 51

מסעדת השף של מושיקו גמליאלי. מאז שגיליתי את המקום הזה אני מכורה, מנות קטנות ואיכותיות כמו שאני הכי אוהבת – צבעוניות, מלאות בחומרי גלם עשירים ומגוונים. מבחינת הוייב, זו המסעדה הכי קלילה וכיפית ופשוט כיף לבוא ולהשתכר עם חברים, או בדייט על הבר פשוט לשבת ולהסתכל על השואו של הטבחים.

בר 51 (צילום: נמרוד סונדרס)
בר 51 (צילום: נמרוד סונדרס)

we must shop

חנות בוטיק קטנה ברחוב מונטיפיורי, מלאה בסטייל תל אביבי, החנות מייבאת הרבה מותגים הכי סטייל כמו paloma wool שזה מותג שאין להשיג בארץ. בין הפריטים אפשר למצוא אקססוריז משקפיי שמש ותכשיטים שנבחרו בקפידה על ידי בעלת החנות.

loulou roma

ממש ממול ל-we must shop, נמצאת חנות הפרחים הכי בוטיקית שניתן למצוא בארץ, בבעלותה של הצלמת המוכשרת מרב בן לולו. בין הפרחים הטריים והיפים ניתן למצוא פרטי וינטאג׳ שהיא הולכת ובוחרת בעצמה באיטליה, קרמיקות, אגרטלים, צלחות ועוד. ניתן גם לערוך שם אירועים פרטיים, ארוחות שף, סדנאות או כל מה שתרצו.

המגדלור

ברחוב מקווה ישראל בשכונת החשמל יש את חנות הספרים הכי מתוקה. הקומה למעלה היא אהובה עליי במיוחד שם זה הסקשן של האמנות, שם אני מוצאת את כל ההשראות לאמנות שלי – בתוך ספרים של יוצרים בינלאומיים מכל הזמנים. ליד הקופה יש עמדה של מתנות מיוחדות, מחברות, קלפים וכל מיני תוספות שאני מוסיפה בעמדת הרכישה.

נואיבה בתדר

חלל ענק ומפורסם מאוד לכל חובבי התרבות בתל אביב. במתחם התדר יש בדרך כלל הופעות ואוכל טוב, אבל בפינה קטנה בסוף של מזדרון המתחם – מתחבא לו בר קטן בשם נואיבה, שם יש את הסקלציה הכי אקזוטית ומיוחדת של מוזיקה חובקת עולם. מג'אז למוזיקה אפריקאי ועד לדיסקו. הכל. הכי כיף ללכת באמצע שבוע בשעה מוקדמת כשעדיין יחסית ריק. אה, וכמובן שאפשר לקנות גם את כל התקליטים שסביב.