שיר אהבה לקריית שלום ולשיחות על קפה. העיר של תומר ישעיהו

תומר ישעיהו. צילום: ענבל איל
תומר ישעיהו. צילום: ענבל איל

"העיר שלי" - מדור שבו בוחרות דמויות עירוניות מוכרות את המקומות האהובים עליהן. והפעם: המוזיקאי שיופיע בעקבות צאת האי.פי החדש שלו ברביעי הבא בבארבי. הוא אוהב לשוחח עם אנשים בכמה לוקיישנים נבחרים

1. חומוס אכרם בשינקין

אחלה חומוס עם שולחנות וכיסאות של פעם. תמיד אהבתי לשבת שם עם חבר או חברה, לאכול חומוס ולדבר.
שינקין 59

חומוס אכרם | צילום: יח"צ
חומוס אכרם | צילום: יח"צ

2. ג׳ו גיטרס

ברחוב אילת 22 יש בית מלאכה של אמן גיטרות. יואב איש צנוע שבונה גיטרות ומתקן גיטרות. דוקטור של גיטרות. אחד הטובים שאני מכיר. מגיעים לשם, שותים קפה, מדברים על כלים ועל מגברים ועל החיים. על הדרך הוא מתקן מה שצריך ואם רוצים גם בונה גיטרות במיוחד למבקש. מקום מאוד מיוחד שאני אוהב להגיע אליו.

3. Waycup coffee

בית הקפה במקווה ישראל. תמיד כשאני צריך להעביר את הזמן, אני יושב שם, שותה קפה, משתדל לא לעשן יותר מידי סיגריות ומחכה. לפעמים עוברים חברים מוזיקאים בדרך לסטודיו שלהם, אנחנו מדברים קצת והזמן עובר עד שצריך ללכת. אוהב להעביר שם זמן בין לבין דברים אחרים.
מקווה ישראל 17

Waycup coffee במקווה ישראל
Waycup coffee במקווה ישראל

4. אולפני אנובה

הייתי חתום בלייבל הזה 3 שנים בערך, הקלטתי באולפן הזה 2 אלבומים וחצי נדמה לי, מנהל האולפן הוא שמעון טל – איש מקסים ואדיב. אני אוהב לבוא לשם מידי פעם לפרוק את הלב. אני קצת ואז הוא קצת ואז קפה ולאחר מכן הוא משמיע לי משהו שעשה. מי שמחפש אולפן טוב ומקצועי – האולפנים של אנובה זו הכתובת.
המפעל 3

5. חנות הירקות בקריית שלום

ברחוב הקשת. חנות קטנה עם סחורה טובה. כשגרנו אני ואשתי בקריית שלום, זו הייתה החנות שביקרנו בה הכי הרבה, היו שומעים שם בבוקר 88FM, בצהריים גלגלצ ובערב רדיו לב המדינה. תמיד הרגיש לי כמו מקום שנותן מקום לכל בן אדם ומחיר שווה לכל כיס. היינו באים תמיד עם שק בד. כל פעם כשמגיעים לעשות חשבון היו כאלה שמוצאים הכל מהשקית ובסבלנות שוקלים כל ירק בנפרד. לעתים הגיע הבוס שהיה מסתכל על השקית, כאילו הוא רואה לתוכה עם עיניים של רנטגן ואומר – 'תביא 20 שקל'.
הקשת 3

תומר ישעיהו הוציא באחרונה את "בורמה" – אי.פי. חדש שנכתב על שם הרחוב בשכונת קריית שלום. הוא יופיע ברביעי ה-2.2 בבארבי, ויארח את שי צברי