גורמה פרסי וגורמה רגיל. הן השפיות של DEPI וזו העיר שלהן

ג'נה ומזי (צילום נטע אבישר)
ג'נה ומזי (צילום נטע אבישר)

"העיר שלי" - מדור שבו בוחרות דמויות עירוניות מוכרות את המקומות האהובים עליהן. והפעם: השפיות ובנות הזוג מזי חלבי וג'נה ריץ', מהבר הקולינרי DEPI, על המקומות בהן הן תופסות דייט קפה לפני העבודה וגם גוררות אחת את השניה להסתפר

1. גורמה סבזי

באמצע שוק לווינסקי נמצאת מסעדה משפחתית פרסית מעוררת השראה, עם מנות אותנטיות משכבר הימים וטעימות כאילו סבתא בישלה לארבעה נכדים בלבד. קשה שלא להתמכר לטעם הגונדי הפשוט והגדול כשהוא מגיע איך שהוא בלי תחפושות ובלי יותר מידי הסברים, וכן גם החורשט המפורסם שמפוצץ בטעמים ובבליטות נוסטלגיות של לימון פרסי. אמנם שתינו לא בנות העדה, אבל איכשהו, יש לזה טעם של בית. וטעם של בית הוא מנחם בעיר חסרת מעצורים כמו תל אביב.
לוינסקי 48

2. סון רון

אוכל רחוב ישראלי בהשפעת הודו בניצוחם של אופיר ורתם גוטמן, אח ואחות מוכשרים שעושים אוכל מעולה משביע, טעים ומספק. עצם המחשבה על הנאן שהם מכינים עושה אותנו רעבות וגם הסלטים מעולים ומיוחדים. הרומן עם סון רון התחיל במאנצ׳ כבד של ארוחת צהריים בזמן שפתחנו את הדפי.  ריח התבלינים הארומטיים משתלט על הרחוב וגורם לעוברים ושבים להגיע בהמוניהם ולנו להיות רעבות יותר.
יהודה הלוי 44

3. Andrey Shub

כל מי שמכיר אותי (מזי) יודע שהג'וק הכי גדול שלי הוא השיער שלי. אנדריי אף פעם לא מאכזב. אני אצלו בין פעם לפעמיים בשבוע וגם גררתי את ג'נה אליו, לפעמים לתספורת, לפעמים לגוונים או לפעמים סתם כדי לחכות לי באוטו כי אין חניה. אנדריי עבד עשר שנים במספרה של אמיר קל, וכיום יש לו מספרה קטנה ואינטימית משלו בלב רחוב קינג ג'ורג'.
קינג ג׳ורג׳ 12

4. הבסטה

הבסטה זו התמכרות, בין אם בא משהו קטן ליד הדרינק או להתפנק בחומר גלם שאין בכל מקום. הכי כיף שאפשר להגיע לשם בכפכפים וחולצה קרועה. גם אם אנחנו רוצות ללכת למקום אחר לרוב זה נגמר שם, הדייט הקבוע בצהריים, כי בערב אנחנו בדפי. בבסטה היד חזקה על התיבול והאוכל מספק, טעים ומעורר השראה. השומר 4

5. קפה ברזילי

הדייט הקבוע שלנו לפני העבודה – קפה אורגני איכותי וטעים שכיף לפתוח איתו את היום, כריכים מלאים בכל טוב בדגש על חומרי גלם טריים ומוקפדים, יחס אישי וחיוך, שהוא לא פחות חשוב. בפעם הראשונה לא ציפינו יותר מידי והתאהבנו. נבוא גם מחר.
ברזילי 1