הערב: אירוע "שולחנות עגולים" עם עיריית תל אביב

נציגי עיריית תל אביב-יפו יקיימו דיונים פתוחים עם התושבים, שמוזמנים להעלות בעיות וסוגיות חשובות מהחיים בעיר

צילום: גלעד קבלרציק
צילום: גלעד קבלרציק
10 בספטמבר 2014

אירוע "מעצבים יחד את עתיד העיר – שולחנות עגולים עם העירייה" יתקיים היום (רביעי, 10.09) החל מהשעה 17:30 בכיכר רבין. במדובר באירוע ראשון מסוגו של עיריית תל אביב-יפו, במסגרתו מוזמן הציבור להעלאות נושאים בוערים לו במיוחד בתקווה שיכנסו לתכנית העבודה העירונית.

בין תחומי העיסוק בהם ידונו במפגש הראשון ניתן למצוא את נושא החינוך הפורמלי, הבטחון והסדר הציבורי, תכנון ובינוי העיר, איכות הסביבה, שירות וקשר עם התושבים, תחבורה עירונית, תרבות וכמובן – נושא החניה. הישיבה תהיה, איך לא, סביב שולחנות עגולים, שבכל אחד מהם ייערך דיון מונחה בנושאים הללו.
אירוע דומה שנערך ברביעי שעבר (3.9) כלל פגישות של מנכ״ל העירייה, מהנדס העירייה ובכירים נוספים בברים בעיר, בהן שוחחו עם התושבים על הנושאים המטרידים כל תל אביבי. שכירות, דרום העיר, תחבורה ועתידה הקרוב של העיר – כולם מצאו את מקומם על הבר לצד הבירה והמנצ׳יז.
אסף זמיר, סגן וממלא מקום ראש העיר, מסכם ואומר: "אנחנו בשנים האחרונות מייצרים שיטות חדשניות לשיתוף ציבור. האירוע המתוכנן הוא אחד מאירועי השיא, אירוע שעוד לא נעשה מעולם בהיסטוריה המונציפאלית של ישראל, במסגרתו אנחנו מזמינים את כל מי שרוצה להיות מעורב באיזשהי דרך בהליך קבלת ההחלטות העירוני לבוא ולקחת חלק״.