ה"ערוץ" הסודי בנטפליקס הוא הדבר הכי גאוני שמצאנו לחורף

בחור אחד בשם ג'ורג' פורד הגיע עם הצעה משונה מאד לנטפליקס. בהתחלה הם צחקו, אבל בסוף זה תפס כמו אש בשדה קוצים

"Fireplace for Your Home" בנטפליקס
"Fireplace for Your Home" בנטפליקס

החורף עוד רגע פה, גם אם רוב הזמן נדמה שסנטה יותר אמיתי ממנו. הפנטזיה האולטימטיבית היא להבריז מהעבודה למשך חודש, להישאר בבית בפיג'מה הכי פאזית שנמצא, עם גרביים עבים צבעוניים, להירקב על הספה תוך שאנחנו ניזונים ממשלוחי וולט בלבד וכמובן – המון המון טלוויזיה. וכשיימאס לנו מטלוויזיה נוכל לפתוח איזה ספר, להדליק את האח ולהתרווח עם כוס תה.

יש הרבה דברים לא מציאותיים בפנטזיה הזאת (מי קורא ספרים?), אבל על אחד מהם נטפליקס נותנת מענה הולם. אם תקלידו בשורת החיפוש "Fireplace" תקבלו שני סרטים בני שעה וטרילוגיה בת שלושה פרקים שכולם צולמו במצלמה אחת שהוצבה מול האח. הצילומים באיכות סופר גבוהה (מה שנותן עדיפות לתחליפים ביוטיוב), האש מסנוורת ופצפוצי העץ הנשרף – אותו ניתן למצוא מסוגים שונים – פשוט מהפנטים. הסרטים נקראים "Fireplace for Your Home", ויש להם גם טריילרים הורסים מצחוק:

מאחורי הסרטים הללו עומד הבמאי ג'ורג' פורד, שבכלל מגיע מעולם החנויות לבעלי חיים. הוא גם היה מצלם סרטים שנועדו להעסיק בעלי חיים – לחתולים, לדוגמא, הוא צילם עכברים מתרוצצים – עד שחשב מה עוד הוא יכול לתפוס בעדשת המצלמה. בריאיון לאינדפנדנט הוא סיפר שהילדים שלו כל הזמן ביקשו ממנו שיבנה להם אח, וככה הוא הגיע לסרטון שנוצר בשנות ה-60 – והחליט שהגיע הזמן לעדכן אותו. "נטפליקס ושירותי סטרימינג אחרים חשבו שהשתגעתי לגמרי כשהצעתי להם את מה שכיניתי 'האח הכי טוב שאי פעם תראו'. הם צחקו בביטול, כמובן, עד שאחרי כמה שנים מצאתי את האדם הנכון בנטפליקס שייקח אותי ברצינות". פורד סיפר שהאדם הזה, איאן שמו, סיכן את האמינות שלו כשהביא את ההצעה למחלקת הרכש, "אבל זה תפס כמו אש בשדה קוצים ושנינו היינו שמחים מאד".