הפיציולו ג'וזפה ג'ורדנו פפה חוזר לישראל ופותח פיצרייה בצפון דיזינגוף

ג'וזפה (פפה) ג'ורדנו חזר לתל אביב: הפיצרייה האיטלקית דה פפה תיפתח מחדש בעוד כשלושה שבועות בצפון דיזינגוף. בתפריט: פיצות מרובעות לצד פיצות טבעוניות

1 בינואר 2015

הפיציולו הנפוליטני חוזר: ג'וזפה (פפה) ג'ורדנו, האיטלקי הסוער, שעד לפני כשנתיים הפליא לאפות פיצות מעולות במסעדת דל פפה שבאבן גבירול, יפתח שוב פיצרייה בתל אביב במהלך השבועות הקרובים. כלומר, ג'ורדנו, שסבל תלאות בירוקרטיות ונכלוליות ישראליות לאין קץ והודיע שנמאס לו, נמצא בארץ כבר מאפריל האחרון, ומאז הוא זומם מה לפתוח בעיר, איפה ואיך.

בינתיים רק אנשי השגרירות האיטלקית נהנים מההפקות הקולינריות שג'ורדנו מבשל בהן, אבל החיים של ג'ורדנו זה מה שקורה לו כשהוא מתכנן תכניות אחרות. על הדרך הוא חבר לאיתי בר, שעבד אצלו כמלצר, וליניב (גונדה) כתר, שהיה לקוח נאמן של הפיצריה (גונדה הוא הבעלים של הברים צינה, ועד הבית והיה שותף במרחב ירקון יחד עם דוד טור).

הרחק הרחק, ממש בקצה הצפוני של דיזנגוף, ג'ורדנו יפתח בעוד כשלושה שבועות את דה פפה, ויגיש שם פיצה נפוליטנית (20־25 ש"ח לפיצה בסיסית) רבועה מבצק שאור בעובי בינוני עם תוספות מעולות, אבל ללא הפרשוטו שג'ורדנו גילה שצורם להרבה אנשים מסביבו, מה שהוביל אותו למסקנה שמבחינתו זה לא ויתור גדול.

ג'ורדנו מפתח עכשיו גם ליין של פיצות טבעוניות שיעניקו תחושה שמנתית ללא טיפת מוצרים מהחי אבל גם ללא תחליפי גבינה, ופיצה מופחתת גלוטן, שששמונים אחוזים ממנה מקמח נטול גלוטן. בדל פפה ההתייחסות לפיצה תהיה רצינית מעומק ליבו של איטלקי אמיתי, וניתן יהיה להזמין גם יינות הולמים למעמד.

כמו בגלגול הקודם, גם פה אשתו של ג'ורדנו, שירה נטיף, תערוך קונצרטים קטנים של נגינה בכינור.

 דה פפה, דיזנגוף 334, כל היום 12:00־24:00