הפלייליסט של איה זהבי פייגלין

סולנית "כל החתיכים אצלי" לשעבר בוחרת את הפלייליסט שלה לקראת השקת סינגל הבכורה מאלבומה הקרוב - "חדרה"

איה זהבי פייגלין. צילום: מיכאל טופיול
איה זהבי פייגלין. צילום: מיכאל טופיול
29 בדצמבר 2014

איה זהבי פייגלין, שזכורה בעיקר בתור הסולנית של "כל החתיכים אצלי", מתקרבת להוצאת אלבום סולו בשם "שבעה שירים" בהפקתה של הילה רוח. הסינגל הראשון, "חדרה", יושק ביום שבת הקרוב (3.1) בהופעה בלבונטין 7 ולקראתה בחרה איה את הפלייליסט שלה:

איה זהבי פייגלין על הבחירות:

Lana Del Rey – West Coast

אני לא אשכח איך בפסח אני מריצה את הפיד של הפייסבוק באייפון ופתאום קולטת שלנה דל ריי הוציאה סינגל בכורה מאלבום שני ואני הכי מהר מחפשת את האוזניות ושמה פליי ולא מצליחה לזוז מרוב הלם מה זה הדבר הזה. מבחינתי, בהכי קל בלי להתלבט – ווסט קואסט הוא שיר השנה של 2014. אח"כ גם חשבתי לעצמי וואו איזו קולית לנה! הכי מתבקש מצידה היה להוציא אלבום שני שלוקח את סאמר טיימ סדנס והולך איתו צפונה, ושם את לנה דל ריי בליגה של הגדולות באמת, ובמקום זה היא בוחרת לצלול וברור שהיא תשלם בקהל כי הנה אני למשל כששמעתי את האלבום הזה התבאסתי. בבורן טו דיי יש חבורת שירי פופ לא פחות ממושלמים ובאולטרה ויולנס פשוט שירים לא משו. אבל היי, תמיד יהיה לנו את ווסט קואסט.

Sharon van Etten – Consolation Prize

שרון ואן איטן = אריה סטארק = הזמרת הכי היפסטרית-חמודה-מרגשת. זה לא נראה לי השיר הכי טוב שלה, והוא גם זרוק באיזה אלבום שנראה לי אף אחד לא מכיר או זוכר, אבל אני לא יכולה להפסיק לשמוע אותו. מכורה לשיר הזה.

Frank Sinatra – Im a Fool to Want You

בסינטרה התאהבתי השנה, כשלקחתי על עצמי פרויקט השלמת פערים – לראות את כל העונות של הסופרנוס. הכי שמחתי שלא ראיתי את הסדרה בחיים, כי הייתה לי חצי שנה מדהימה עם טוני וכרמלה, ועם סינטרה – שהוא סוג של פסקול הסדרה ובהרגשה שלי אפילו סוג של דמות נמצאת-לא-נמצאת, כאילו כל שניה הוא פתאום יצוץ במשרד שמאחורי המועדון עם איזה סיגר בפה ויזרוק לטוני על השולחן את החלק שלו בעיסקה…השיר הזה קורע לב. ותקשיבו גם לביצוע של בילי הולידיי.

שלישיית גשר הירקון – לילה בחוף אכזיב

נו כל דבר שאני אגיד על השיר הזה יקלקל – הרוח והחושך והמים, אלי אלי שלא יגמר לעולם

Indila – Dernier Danse

שמעתי אותו במקרה בפלייליסט של אחותי החיילת, ונראה לי במשך חודשיים זה השיר היחיד ששמעתי, וגם כל היום. בא לי להגיד שזה טראש בעוצמות, מצד שני לא בא לי להתנצל.